• Anonym (:()

hur går jag till väga

hejsan. nu är det såhär att jag och dotterns pappa har varannan vecka nu har jag flyttan och han med vi bor i olika kommuner jag har ringt och kollat om man får ha två dagisplatser men dom säger nej. nu till saken jag vill ha dagis här då jag inte har möjligheten att sitta och åka buss ca 5 timmar om dagen för att hon ska gå på dagis hos han han har körkort och har möjligheten att lämna här på dagis men han vägrar de nu sitter han och skriver att han har kontaktat sin advokat och att han ska ha ensam vårdnad om vår dotter. för jag sa nej till att skriva henne hos honom det vägrar han. får han inte som han vill blir de jämt hot om rätten och skit och nu tröttna jag ordentligt jag tänker på mitt barns bästa hon ska ha sin mamma och sin pappa. hon ska kunna vara på dagis hos båda sina föräldrar. men han vill att jag inte ska kunna gå klart skolan så jag ska kunna få jobb. så jag kan försärja mina barn (jag har ett till barn).. jag undrar hur kan jag gå till väga med det hära vad ska jag tänka på ska ja skaffa en advokat ? tacksam för råd och hjälp !! orolig mamma som vill ha de bra med sina barn
Svar på tråden hur går jag till väga