• Malla1

Eskilstuna BF juni16

Inte juni men april väntas min 5e krabat komma :)

• Malla1

Du har postat inlägget i ung och gravid, hur gammal är du?

• Malla1

Hej jodå det går bra. Va på ultraljud så blev flyttat till 30/4, och det är med största sannolikhet en liten flicka där inne. Känner rörelser för fullt nu och magen växer så det knakar :)

• Malla1
    elinlinnea skrev 2016-09-01 23:50:25 följande:

Hade i princip glömt bort detta konto. Hur är det med er? :) kom bebisar till BF?

Det är bara bra med oss, lilla fröken växer så det knakar

Hon ville komma ut lite tidigare så hon kom i V.37+4 :)
  • Malla1
    elinlinnea skrev 2016-09-02 18:45:44 följande:

Då var det mysigt därinne alltså! :) hur mådde du då? Måste vara otåligt att gå över tiden.

Vi låg uppe på Neo i 10 dagar men allt har fungerat jättebra, dock är han en riktig liten kräkbebis. Han sover hela långa nätter nu så han har en väldigt tacksam mamma iallafall. Kul att se hur fort de utvecklas i den här tiden

Ja verkligen, alla mina barn har varit riktiga kräkisar men den här är ganska lugn på den fronten, är väl därför hon går upp nästan 1,5 kg i månaden hehe :)

Hon har börjar röra på sig mer nu, snurrar runt i cirklar när hon ligger på mage och kan även sitta en liten stund, känner att hon är väldigt tidig med allt så jag brukar säga till henne att hon måste sakta ner för hon känns så stor och det här klmmer ju att vara min sista bebis!
Svar på tråden Eskilstuna BF juni16