Har ni tjejer någonsin?...
testade med en bekant på en fest för några år sedan, det var najs! Föredrar dock att ha en kille med i leken och inte enbart ha tjejsex.
Det var en häftig känsla, men ingenting för mig! :)
testade med en bekant på en fest för några år sedan, det var najs! Föredrar dock att ha en kille med i leken och inte enbart ha tjejsex.
Det var en häftig känsla, men ingenting för mig! :)
Hur blev det mellan dig och din väninnna efter det får jag fråga? Hur gamla va ni vid tillfället? :P
Ja okej. :) Eftersom du säger "det va inte min grej" så antar jag att du inte är lesbisk/bi.
Hur fick du för dig att testa det haha? :D
Lyckades ni tillfredsställa varandra trots att det inte var din/er grej?
Jo, men eftersom jag inte har haft sex känns det bättre att avstå. Om jag träffar en man vill jag inte säga till honom att sexdebuten och det enda sex jag har haft har varit med en kvinna. Och om jag inte träffar någon vill jag inte heller att min enda erfarenhet ska vara från tjejsex.
Men du har inte haft lust att testa igen då efter ditt första försök?
Jag och min flickvän har diskuterat om en trekant, hon säger att hon någon gång i livet vill testa med en tjej men med mig, men känns konstigt och säga till henne att jag vill också det? Hur säger man "vill också testa trekant med en till tjej" till sin nuvarande partner?
Tänk om hon tar illa upp? Haha! Dock så har hon sagt att hon vill det senare i livet då vi är kanske gifta och mer säkra i varandra. :P