Inlägg från: Anonym (Lovis) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lovis)

Är det konstigt att jag har bilder på min döda syster?

Inget konstigt alls.

Snarare hm som är patetisk och har ett äckligt beteende och följaktligen behöver söka hjälp då han tror sig ha rätt att snoka i din telefon. Sjuklig svartsjuka.

• Anonym (Lovis)
    Anonym (Syster M) skrev 2015-10-12 18:39:47 följande:

Han tog upp detta med bilderna nu igen efter jobbet.

Han säger att jag måste ta bort dem och att han ser det.

Han tycker att det är sjukt och vill att jag kontaktar psyk för utredning :(

Han säger också att han vill att vi tar bort allt som påminner om min syster. Eftersom hon är död och det är onormalt att ha kvar saker ifrån någon som inte lever.

Jag har tex sparar ett halsband jag gav henne när hon fyllde 20, samt lite brev hon skrivit till mig när hon var liten. Och sen en servis hon målat när hon gick på gymnasiet. Etc.

Börjar fundera på om det är han som.behöver söka hjälp.

Men herregud.... Han låter inte frisk. Alls.

Så han ska se när du tar bort bilderna och du ska söka psykhjälp samt att allt som har med din syster att göra ska bort?

Jag skulle lägga benen på ryggen om jag var du. Ta bort honom ur ditt liv är mitt råd. Han låter mer än obehaglig, riktigt sjuk verkar han vara.
  • Anonym (Lovis)
    Jajaja92 skrev 2015-10-13 17:19:27 följande:

Ja, sambon reagerade dumt och omoget MEN vad är det med alla på fl som skriver dumpa hela tiden? helt hysteriska, dumpar ni era män så fort ni är oense eller vill ni skapa problem hos andra? obehagligt

Det här är lite större än att bara vara oense. Han kommer med helt oacceptabla krav som rör hennes innersta privata och har dessutom ett stort kontrollbehov samt upplever sig ha mandat att bestämma över henne. Det går helt bort. Skulle du acceptera något dylikt?
Svar på tråden Är det konstigt att jag har bilder på min döda syster?