Vad ska jag göra?
Jag ska försöka förklara så bra jag kan, så jag får fram vad jag vill få fram. Jag funderar så på att åka hem till min så kallade pappa, jag har ingen aning om vem han är eller hur han skulle reagera. Fram till för ca 3 år sen nu visste jag inte ens om han fanns, varken myndigheterna eller någonting alls visste om han ens levde. Det gick inte hitta honom någonstans, sen för ca 3 år sen fick jag hem en massa papper från tingsrätten pga att han hade fått en propp eller dyl i huvudet och behövde en godeman eller hur det nu heter. Men han kunde alltså inte ansvara för ex. ekonomiska saker själv. Jag visste då mer om min pappa än någonsin innan.
Hela hans adress osv stod ju osv.
Fick veta att han var gift bland annat. Jag ringde hans godeman och berättade situationen och bad henne kolla om min pappa ville träffa mig om INTE bad jag henne i alla fall skicka en bild på honom till mig. Jag har aldrig ens fått se hur människan ser ut nämligen.
Jag går än idag och väntar på att hon ska höra av sig osv. Men hepp.
Nu ligger jag här och funderar på om jag ska dra dit? Var nämligen så att när jag skapade en ny Facebook så fann jag honom där, men kunde inte hitta honom på min gamla fb, så han har förmodligen blocket mig eller dyl.
Han vet att jag finns. Mamma skickade bilder på mig osv från när jag var liten till honom. Mamma lämnade honom när hon var i ca 8månaden i graviditeten pga att han var otrogen osv.
jag vet inte vad jag ska göra. Vad tycker ni? Jag vet inte heller vem jag ska prata med detta om därför skriver jag här.
Hela hans adress osv stod ju osv.
Fick veta att han var gift bland annat. Jag ringde hans godeman och berättade situationen och bad henne kolla om min pappa ville träffa mig om INTE bad jag henne i alla fall skicka en bild på honom till mig. Jag har aldrig ens fått se hur människan ser ut nämligen.
Jag går än idag och väntar på att hon ska höra av sig osv. Men hepp.
Nu ligger jag här och funderar på om jag ska dra dit? Var nämligen så att när jag skapade en ny Facebook så fann jag honom där, men kunde inte hitta honom på min gamla fb, så han har förmodligen blocket mig eller dyl.
Han vet att jag finns. Mamma skickade bilder på mig osv från när jag var liten till honom. Mamma lämnade honom när hon var i ca 8månaden i graviditeten pga att han var otrogen osv.
jag vet inte vad jag ska göra. Vad tycker ni? Jag vet inte heller vem jag ska prata med detta om därför skriver jag här.