IVFare i Stockholm?
Nu är det din tur!!!! Håller tummarna. Kram
Imorn är det dags! Lill J flyttar in. <3
Det värsta är bara om Lill J inte klarar av upptiningen...
Nu är det din tur!!!! Håller tummarna. Kram
Imorn är det dags! Lill J flyttar in. <3
Det värsta är bara om Lill J inte klarar av upptiningen...
Jaaaa
Idag hejjar vi alla på Sjöblommans Lill J <3
Lycka till nu!!!
Jag fick mens idag. Så i morgon sätter jag igång med första sprutan. Om en vecka vul...spännande!
Spännande :)
Jag är tillbaka i tråden igen och jag ska på ul imorgon, tror att det blir uttag måndag och förhoppningsvis insättning onsdag, har också bett om att få se embryona vid insättningen på ul, det känns bra så att man vet att de är där. Har lagt in alla uppgifter i gravidapp och enligt den är jag redan gravid i v 2... Jungfrufödsel...
Jag har uttag imorgon, är alltid lite nervöst så jag brukar få lugnande tablett att ta hemma på morgonen, det hjälper. Har löst all logistik så nu är det bara att ställa alarmet så ska allt gå på räls... Allt såg i alla fall fint ut på ul i fredags. Tycker att det är dags att fungera nu. Känner mig inte lika stressad som förra försöket.
Nope jag är bara gravid och knäpp haha. V 22 såklart haha
Menmen har du blivit framflyttad? Det skiljde bara en vecka på oss förut... V21 för mig imorgon :D
Visst ska ni till ivf Stockholm? Isåfall finns det parkeringar utan problem men kostar typ 15:- timme
Yes. Tack.
Har drömmt om det hela natten :)
Spännande och så pirrigt på samma gång.
Har du åkt dit med bil? Finns det bra med parkeringar?
Nu är det insatt två stycken 4 cell och 6 cell, bra kvalitet. Nytt för i år var att jag fick se på skärm och det var häftigt, alla celler syntes, nästan så att man knöt an.... Sedan gjorde vi ul och jag såg var de låg och att det var två ljuspunkter insatta precis perfekt där det ska vara i mitten!