IVFare i Stockholm?
Alla är unika! Så du kommer uppleva det på ditt sätt. Man klarar nog av mycket, när man är i det läget man är.
Jag grät typ hela äggplocket och före samt efter. Jag hade ju lätt till tårarna pga alla hormoner... Lite sött ändå!
Vilken äggplocksvecka!
Grattis susodus! Och beklagar verkligen det du har fått vara med om. Måste ha varit fruktansvärt. Finns inga ord. Min mamma drabbades av missfall sent i graviditeten och fick föda fram barnen... Jag har själv lite oro emellanåt att jag också ska gå det ödet tillmötes. Jag kan aldrig föreställa mig vilken smärta det måste vara.
Nu är jag supernervös inför äp imorgon! Bestämde oss för en spontanbio ikväll så är på väg mot bion nu. Hoppas på att få tankarna på lite annat =) Håll gärna en tumme eller två för oss imorgon ;)
Fick NIPT resultat idag och det var väldigt lår risk för sjukdomar. Och så fick vi reda på kön på bebisen
Nu kan jag äntligen byta till Södra BB
Gick in i v 14 idag (13+0)
Helt sjukt hur fort tiden går nu.
Lillflickan i magen mår bra, magen växer och jag mår inte lika illa som förut. Mindre trött har jag oxå blivit.
Längtar tills man kan börja köpa kläder och sånt....
Nu är jag ruvare! För allra första gången! Allt har gått bra. 2 av mina fyra ägg var omogna. Ett sattes då in idag och såg jättefint ut och hade precis delat sig en gång till när vi fick se det på skärmen Det andra ägget odlar de vidare, nästa vecka får jag veta om det blev en blastocyst som gick till frysen, hoppas, hoppas!