IVFare i Stockholm?
hope88 skrev 2015-12-05 20:46:30 följande:
Ska inte säga att jag förstår hur tufft det var men kan föreställa mig sorgen :( Beklagar sorgen! Hemskt att förlora någon så nära. Förlorade både min mormor och farfar i cancer med ett år emellan. Båda var strax över 60 så det var väldigt chockerande och tufft. Hemsk sjukdom!
Stor kram till dig och så starkt att ni kämpar på!
Okej då förstår jag :) Ja kötiden var inte så rolig, vi väntade i 9 månader. Tog vara på tiden med bröllop och bröllopsresa under tiden och bara njöt av att slippa bebisverkstaden. Jag är 27 år och min man 29 år så vi kände att vi kunde stå i kö till landstinget först.
Känner lite molande i magen och så har jag blivit väldigt trött. Lite varm och frusen emellanåt men vet inte vad som är inbillning ;) Hugger till ibland i äggstockarna. Allt såg iaf fint ut på första vul och ingen risk för överstimulering så hoppas det fortsätter så :)
Det förstår jag, ni har ju tid på er även om man vill att det ska hända helst igår.
Det brukar komma symtom snabbt när det närmar sig ÄP. Jag har alltid känt mig som fullproppad med ägg. Har fått ut mellan 12-15 så jag har i alla fall sluppit överstimulering.