Vilket parti tycker Du minst om?
(Valresultat i procent, senaste riksdagsval, i parentes.)
Personligen tycker jag minst om Sverigedemokraterna.
Vad tycker Du?
(Valresultat i procent, senaste riksdagsval, i parentes.)
Personligen tycker jag minst om Sverigedemokraterna.
Vad tycker Du?
SD och FI
Sverigedemokraterna är jävligt oomtyckta på Familjeliv.
MP, V och F! är ungefär lika verklighetsfrånvända.
Sd blir mitt val som minst omtyckta parti.
Mitt motiv är att det är ett parti som bottnar i rasism och hat, två av topparna inom partiet har erkänt att hämnd för tidiga oförätter från invandrare är drivkraften till att dom engagerar sig politiskt.
Det är ett parti som likt en försäljare av livförsäkringar använder skrämselpropaganda för att locka väljare.
Det är ett parti som hetsar mot människor och som inte har några betänkligheter att diskriminera människor som inte passar in i deras trånga mall av hur man ska vara.
Alltså vit, man och heterosexuell.
Kort sagt det är ett parti som skadar människor.
Jag har svårt att välja ett parti där jag tycker att det finns mindre chans än en snöbolls i helvetet att jag skulle rösta på. I rangordning:
1. Feministiskt initiativ: Bindgalna, med ett politiskt program som är så verklighetsfrånvänt och manshatande att man blir trött.
2. Miljöpartiet: Silar mygg och sväljer kameler. Driver en fullständigt företagsfientlig politik i den heliga miljöns tecken. Har stor makt just nu och därmed en högre position än de annars skulle få.
3. Vänsterpartiet: Har som tur är mycket lite makt, annars hade deras position på min lista blivit högre. Har fortfarande inte avsvurit sig sitt sitt kommunistiska förflutna och driver en politik med regleringar och ännu mer regleringar av människors privatliv.
4. Kristdemokraterna: Lika fanatiska som vänsterpartiet och miljöpartiet men har en mer traditionell religion. Är emot abort och kvinnlig frihet.
5. Sverigedemokraterna: De stora populisterna och rasisterna, som är för dumma och för rädda för sitt eget (och Sveriges) bästa. Saknar humanism och empati. Deras politik skulle dock inte skada mig personligen på samma sätt som de andra partiernas, därav deras relativt låga position.
Sjuttioelfte tråden om exakt samma ämne. Jag tycker minst om Miljöpartiet eftersom de förstör landet.
Sjuttioelfte tråden om exakt samma ämne. Jag tycker minst om Miljöpartiet eftersom de förstör landet.
Till skillnad från dina egna trådstarter?