Inlägg från: Anonym (nej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (nej)

BORDE INTE VI FÅ VARA MED OCH BESTÄMMA DET OM DET SOM NU SKER I LANDET?

Kofot skrev 2015-10-09 13:23:43 följande:

Jag är mera rädd för svensk extremism än vad jag är för utländsk.
    Det är en av världens största flyktingkatastrofer som utspelar sig nu. Mitt framför våra ögon och att hjälpa där ligger mitt fokus.

Det är så det låter på aftonslasket, verklighet ser annorlunda ut, flyktingkatastrofen sker i krigsdrabbade länder, inte hos oss.

Vi får lyxasylanter och annat mer ljusskygg "folk" som vill oss illa.

Nu när allt är slut och ingen lyx väntar på dom så har vi sett flertal betala egna biljeter hem.
    Den irakiska ambassaden är förvånad över hur många "krigsflyktingar" som dyker upp nu för att få pass dom kan åka hem på.

så mycket för "flyktingkatastrof"

• Anonym (nej)

Nu jävlar gäller det att rösta rätt, DÖ är död.

Så vi kan snart få bukt på problematiken i ts, rösta Sverige, rösta sd.

• Anonym (nej)
    Anonym (anonym) skrev 2015-10-09 17:32:36 följande:
    Nu är förhoppningsvis större delen av befolkningen så pass skärpta att de inte kommer att rösta på ett enfrågeparti.

LOL efter cirkus helvete vi har fått bevittna från sjuklövern så kan man hoppas att folk är smartare än att rösta emot Sverige.

I och för sig nu när vi har fått demokratin tillbaka så kan folket rösta hur korkat dom vill men sjuklövern har visat sig vara ett gäng av maktkåta lögnaktiga pajasar som har gett alla sina väljare fingret, man kan hoppas att folk inte gör oss samma misstag som startade detta från första början.

• Anonym (nej)
    Anonym (Vi har redan bestämt) skrev 2015-10-09 18:26:08 följande:

Vi får vara med och bestämma, vi lever faktiskt i en demokrati. Vi har valt en regering som vi tror kan leda landet, Socialdemokraterna med stödpartier bestämde vi gemensamt att de skulle leda landet.

Så vi har redan bestämt, SD vann inte, så sluta gnälla, ni är minoritet och har redan som det är för mycket inflytande.

Nja, SD är Sveriges största parti efter sjuklöverns fuckups och önskan att ta död på det som är svenskt.

Ni lever igen i demokrati, nått som avskaffades av svetsarhelvete och nu får folket komma till tal, jag hoppas innerligt att folk lär sig av misstaget och röstar på det enda parti som värnar om oss främst och inte alla andra.

nyheteridag.se/sentio-oktober-sd-fortsatt-storsta-parti-nytt-bottenrekord-for-s/

• Anonym (nej)
    Anonym (anonym) skrev 2015-10-09 18:43:48 följande:
    Och SD har vilken budget som är bra för landet så att arbetslösheten sjunker, så att vård, skola och omsorg fungerar, så att arbetslösa och pensionärer får det bättre, så att fusk inom rot/rus upphör, så att bostadsbristen åtgärdas, så att de företag inom jordbruksnäringen inte konkurreras ut av andra länder, ja vilken budget har SD för alla dessa frågor?
    För att få möjlighet att slippa ta emot flyktingar så måste Sverige gå ur EU eftersom det är ett samarbete mellan EU-länderna, har SD en plan för att Sverige ska klara sig utan bidrag från EU?
    Ska ersättning till arbetslösa, sjuka minskas så blir det lite skralt för alla dessa som är mellan jobb och gått i livets skola.

Ingen säger att vi ska sluta ta emot flyktingar, så länge dom är kompatibla med oss och faktiskt är flyktingar.

Flyende iskrigare eller dom med den tron kan gott åka tillbaka till Putin och diskutera livsstilen med han.

SD plan är inte "vi måste hjälpa alla andra än oss själva" omkring där kan vi rösta först och reda ut detaljer i efterhand.

• Anonym (nej)
    Anonym (anonym) skrev 2015-10-09 19:04:32 följande:
    Fast inte kommer en SD få en majoritet eller ens makt när det inte finns en budget som skulle fungera, det går liksom inte att få makt genom att ha en enda fråga på sin agenda då skulle de där småpartierna som vill värna familjen och ta bort aborträtten komma in i riksdagen.

Haha.

När alla andra partier har skickat landet i en negativ spiral till tredje världen så blir jag verkligen förvånad om sd inte får majoritet när FOLKET inte media miljöpartimedia.

Budget som inte fungerar ser vi nu, den small på två veckor, jag satsar min röst på Sverigevänner framför maktgalna vi skiter i Sverige pajasar.

• Anonym (nej)
    Anonym (***) skrev 2015-10-09 20:31:31 följande:
    Rösta rätt? Det dröjer 3 år innan det är val igen.

Två månader annars men vist.

• Anonym (nej)
    Anonym (***) skrev 2015-10-09 21:00:25 följande:
    Vem ska utlysa nyval, menar du?

Godkväll på dig, det hände mycket i Sverige idag, DÖ har gått i graven, moderater och kd lämnar skitet i hopp om att få rädda ansiktet nu efter ett år av lögner.

Åkesson lämnar samtidigt in misstroendeförklaring mot finansministern som bara råkar vara med i svetsarns gäng, vad tror du händer egentligen?

Svar på tråden BORDE INTE VI FÅ VARA MED OCH BESTÄMMA DET OM DET SOM NU SKER I LANDET?