• ninasord

BORDE INTE VI FÅ VARA MED OCH BESTÄMMA DET OM DET SOM NU SKER I LANDET?

Tillåt mig skratta.
    Det ska bli skitspännande att läsa alla gråta av förtvivlan och skräck.

Och nää-e jag har faktiskt inga goda råd att ge.
    Vill någon ha tips i överlevnad får ni tamme fan betala pengar! Skrattande

• ninasord
    Anonym (Lisa) skrev 2015-10-07 21:25:27 följande:
    det är ingen så har frågat dig om råd - har du ens läst tråden du svarar i!? 
    Nej jag orkade faktiskt inte läsa, men det var väl någon som klagade över den växande TERRORISMEN och dess aktivitet.
  • ninasord
    Anonym (Lisa) skrev 2015-10-07 21:34:51 följande:
    det är ju alltid bra att läsa vad man svarar på - och att dessutom så arrogant skriva att du inte har några råd - och skulle du ge råd så får folk betala för dem........ ja, det  är ju bara löjligt av dig. 
    Varför ska jag göra det om andra inte läser mina inlägg?
    Nån måtta får det väl ändå vara på idiotin.

Vill du veta hur du ska överleva så får du betala om du frågar mig. Punkt.
  • ninasord
    Anonym (Lisa) skrev 2015-10-07 21:44:28 följande:
    så du menar att det bästa skulle vara om folk bara helt planlöst skriver meningslösa inlägg, att ingen läser vad någon annan skriver - det verkar ju totalt ologiskt.......

och, tack för erbjudandet - men jag är ganska övertygad om att jag inte alls behöver dina råd - vill jag ha råd skulle jag vända mig till en person som kan argumentera och diskutera, utan att göra personliga påhopp. 
    Buuu huu Gråter
  • ninasord
    Anonym (Lisa) skrev 2015-10-07 22:06:56 följande:
    vad menar du kan hända med kvinnorna? 
    Dom kan bli utsatta.
  • ninasord
    Anonym (Lisa) skrev 2015-10-07 22:10:55 följande:
    för vad?
    Inte vet jag, massa olika saker typ.
  • ninasord
    Anonym (Lisa) skrev 2015-10-07 22:21:29 följande:
    varför ger du dig in i diskussioner som du inte har något att tillföra!? 
    Jag skriver det jag gör, vad måste jag skriva istället tänkte du?
  • ninasord
    Anonym (Lisa) skrev 2015-10-07 22:29:16 följande:
    du får skriva precis vad du vill - men om du vill att folk ska ta dig på alvar och kunna föra en diskussion med dig så kan du inte bara säga slumpmässiga saker och när man frågar vad du menar - så har du inget svar..... 
    Det är väl ingen som tar mig på allvar vad jag är skriver så jag begriper inte mig på ditt påstående där direkt eller alls. Jag svarar på dina kommentarer eller vad bill du att jag ska skriva?
  • ninasord
    Anonym (Lisa) skrev 2015-10-07 22:39:33 följande:
    om du har något att tillföra en diskussion ska du ju självklart svara - men jag frågade vad som kan hända kvinnorna?
    då svarar du att de kan bli utsatta. på frågan vad de kan bli utsatta för skriver du att du har ingen aning....... 

hänger du med på vad jag menar? att du kan ju inte skriva att kvinnorna blir utsatta när du inte har en aning om vad? 

Det tillför ju inget i en diskussion......
    Jag har ju redan skrivit om det så jag förstår inte din fråga. Hänger du med?
    Men gråt inte, Gud vare med dig! Skrattande

• ninasord
    Anonym (kls) skrev 2015-10-07 22:44:31 följande:
    Håll tyst!
    Allahu... ah ah host *host*
    Det var inte vad jag menade, men att be böner kan väl aldrig vara fel när man möter svåra tider. Man måste inte be, man kan ta det som det kommer också. Hakuna matata eller vad sa dom nu i Disneyfilmen som en bra ramsa att ha med sig genom livet.
  • ninasord
    Anonym (Lisa) skrev 2015-10-07 22:46:40 följande:
    varför skulle jag gråta för att du inte kan föra en vettig diskussion? 
    Nej men du kommer att gråta irl. dock inte pga. mig då.
Svar på tråden BORDE INTE VI FÅ VARA MED OCH BESTÄMMA DET OM DET SOM NU SKER I LANDET?