Inlägg från: Anonym (Eller...) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Eller...)

Är jag sjuk?

Eller så har du bara haft lite sex, (det är inte så in i h-e farligt!) glömmer det hela, är en bra partner och är lycklig med din man. 

• Anonym (Eller...)
    Anonym (A) skrev 2015-10-07 16:56:36 följande:
    Om man är en hora utan empati för andra människor så kan man ju göra så....
    Nejdå, det inte värt att riva upp himmel o jord för denna bagatell. Det är ju ingen som har dött liksom... Så jäkla laddat som många gör detta är det faktiskt inte. Hon är heller inte kär i nån annan så bara lämna detta "misstag" och fortsätt livet bara.
  • Anonym (Eller...)
    Iowhannah skrev 2015-10-07 18:08:41 följande:
    Jag tycker att ts uttrycker mycket väl att hon inte kan bara gå vidare. Hon kan ju inte ens äta utan att kräkas! Dessutom är det inte din uppgift att bestämma vad som är bagatell eller inte, det är upp till varje individ. Jag har själv både varit otrogen och blivit otrogen mot och det är fan inte lätt att ta sig vidare i något av fallen! Inte ifall man har empati och ett hjärta.
    Som om inte jag "drabbats" då...
    Jag bestämmer ingenting. Detta är ett forum. Vem som helst kan skriva vad denne tänker och tycker här. Även jag. TS har sitt liv i sina händer och hennes beslut det kan varken du eller jag göra något åt. Hon och andra har skrivit här och jag har uttryckt en åsikt, inget annat. Skriv gärna din egen åsikt om ärendet och bry dig mindre om min för den kan du inte göra något åt.
Svar på tråden Är jag sjuk?