Inlägg från: Flashbulb |Visa alla inlägg
  • Flashbulb

Ta automatkörkort?

Lite typiskt svenskt att hela tiden intala någon annan vad som är rätt. Berättar ni för andra människor vad de ska äta också?
    TS. Du gör exakt som du själv vill. Skaffa lite stake och sluta hitta acceptans hos andra människor. Frågor du andra människor också om de kläder du är intresserad av att köpa, om de är vackra eller köper du något för att du själv tycker det är fint?

Det spelar ingen roll varesig det är automat eller manuel. Skillnaden är att ha ett körkort eller inte. Lycka till.

• Flashbulb
    Dr Mupp skrev 2015-10-09 23:47:51 följande:

Jag tog automatkort för två år sen. Har inte varit nått problem. Tils den dag min bil gick sönder och jag akut behövde låna en bil, då blev det ett jätteproblem eftersom ingen hade automat. Slutade med att jag tvingades hyra en bil för en tusenlapp för ett par timmar. Nu kommer jag uppdatera till manuellt när jag tar mitt BE kort.

Hur svårt är det att ta bussen? Folk gör sig själva till några jävla offer och tror livet krisar så fort bilen med en automatväxlad låda går i paj. Det är bara cyklar annars.

Låt mig gissa, du bor på landet och har 1 mil in till stan
Svar på tråden Ta automatkörkort?