Finaste tjejnamnet?
Snart kommer vår lilla bebistjej och vi kan inte bestämma oss för namn! Det finns så många fina Vilket av dessa namn tycker du är finast? Motivera gärna!
Snart kommer vår lilla bebistjej och vi kan inte bestämma oss för namn! Det finns så många fina Vilket av dessa namn tycker du är finast? Motivera gärna!
Tack för svar! Mina favoriter är Siri och Hilda. På andra plats Hanna och Ida. Maken gillar dock Freja och Isabell bäst. Det är väl typiskt
Rösta gärna mera!
Tack för era svar! Siri är såå fint men verkar kört då maken inte gillar det :/
Han kan möjligtvis gå med på Hilda som är mitt andrahandsval men vill ju att han oxå verkligen ska gilla det! Filippa är ett nytt förslag, men blir man retad för att det rimmar snippa då tro? Inte kul! Samma med Ida som oxå rimmar på könsord... Bör man tänka på sånt när man väljer? Gillar ju namnen! Hanna är jättefint men lite slätstruket och vanligt. Eller?
Två nykomlingar på listan är Lova och Minna! Vad tycks om dem?
Usch, Linnea är ju bara så tråkigt...
Ett tips TS är att vänta på att bebisen är här. Kanske vill ni ha nåt helt annat namn då.
Nej, man bör inte tänka på sånt. Det är inte Ida eller Filippa det är fel på utan de elaka barnen som är dumma.
Har ni tänkt på att flickan kanske får utstående öron till exempel..? Vill barnen mobba så hittar de något, tyvärr.
/Linda Binda
Fina namn. Röstade på Hilda då det är både fint och inte så vanligt.
1. Hilda
2. Siri
3 Isabelle
4. Ida
5. Linnea
6. Hanna
7 Freja
Freja kom sist då det blivit så populärt. Känner 3 stycken födda 14, 15 bara på min lilla ort.
fina allihop. passar på att slå ett slag för Fanny :)
Av naturliga skäl(har en själv :P) så älskar jag namnet Liv. Det är ljuvt, men har samtidigt karaktär och lite attityd, är gångbart på alla sätt och har inget direkt smeknamn.