Starta med bebisverkstan april -16
Hoppar gärna in här om det är okej? :) jag är 25 år och sambon är 29. Kommer enligt natural cycles ha äl runt den 13:e april så det blir vårt första försök :)
Hoppar gärna in här om det är okej? :) jag är 25 år och sambon är 29. Kommer enligt natural cycles ha äl runt den 13:e april så det blir vårt första försök :)
Spännande! Jag har precis haft äl (igår), så vi börjar första försöket nästa äl, som blir kring den 27e april! :) Kör också med natural cycles.
Hoppas det är vad du tror det är..stellan88 :D
Ja rätt länge, sen i september ifjol ungefär. Jasså hm inget jag har tänkt på..Min lutealfas är 12-14 dagar. Beror det på att du har för lite egen produktion av progesteron som gör att lutealfasen blir så kort? Det är verkligen en komplicerad process att tillverka ett barn, mycket som ska klaffa. Hoppas och tror att det kommer att gå bra för er ändå! :)
Väntar på äl som är runt den 13 april! Bim blir runt den 22a april :)
Jag har inte tagit fler test men tempen steg ordentligt igår :)
Har du tagit fler äl-test?
Är de fortsatt starka eller börjat gå ner igen?
Nu är det bara att vänta och se :) natural cycles satte ut min äl idag iaf.
jag har testat varje morgon precis när jag gått upp sedan cykeldag 9 (idag är dag 17) men jag har inte fått ett positivt test någon gång. Det kan ju vara så att jag har väldigt sen ÄL, jag fortsätter att testa varje morgon för att se. Jag borde väl inte ha haft ÄL innan dag 9? Jag är fortfarande hoppfull på att det kommer men känns jobbigt att inte veta :/
Jag har precis haft mens och äl är om ca en vecka. Håller tummarna för er andra :)