Porr har förstört min pojkvän.
Hej där! Skulle vi kunna skippa att bli allmänt moralkärring och slänga ur oss "alla killar kollar på porr"-kommentarer? För det är jag fullt medveten om (givetvis är det inte alla, men majoriteten) och hade det inte handlat om en så stor skala, som dessutom går ut över mig, hade jag inte brytt mig för 5 öre.
Min pojkvän är 23 år, blek, ur form, och arbetslös. Jag är 17 år, aningen solbränd, i form, och studerande. Vi har "hållt ihop" strax över 2 år, använder mig av " " för att vi gjort slut ett antal gånger. Ingen längre tid, men ändå. Den längsta tiden var då han flyttade till spanien (jag flyttade med först, men åkte tillbaka till sverige efter cirkus en vecka för att snubben inte kunde bete sig). Tog bara ett par dagar innan vi var tillbaka i att prata kärleksfullt till varandra, men enligt hans polare så hade han vart singel som fan under den tiden ändå. Så vi kan väl säga att jag var tillsammans med honom, men inte han med mig. I alla fall, så var den här tiden på 2 månader, sedan fick han sparken och flyttade hem igen. Innan dess hade vi gjort slut ett par gånger, alltid på grund av honom.
Jag har tidigare utsatts för otrohet vilket har gjort mig lite nervös, men absolut inte så att det borde störa någon, jag är ingen psychobitch alltså. Jag vill bara ha min pojkvän för mig själv. Jag litade dock på honom första månaderna, och om jag ska vara ärlig kom det nog lite utifrån att han inte såg så bra ut, men mest för att han verkade så otroligt lojal och noga med att visa att han tyckte om mig. Dock är 99% av världens idioter också sådär perfekta till en början. Tyvärr.
Jag hade flyttat in precis så hade ingen egen dator i hans lägenhet än, så jag lånade hans när det behövdes. Den här gången hade min telefon dött, och jag skulle logga in på facebook för att meddela en polare därigenom istället. Jag skakade på musen, datorn var igång, facebook öppet, och "Malin" hade svarat på hans meddelanden. Erica också. Sara, Johanna, Angelica. Varje gång jag inte sett vad han gjorde på datorn flörtade han och försökte bestämma träffar med brudar, värst var han när jag inte sov hemma. Då skulle han minsann slänga i sig tramadol och mysa med Anja! Jag blev ledsen, och tog upp det. Fick först världens utskällning och hånskratt för "han hade ju inte skrivit nåt om sex och hade inte vart otrogen". Men efter ett par timmar kom ett litet förlåt, och "jag lovar att jag ska sluta". Det trodde jag han gjorde. Men nej. Än idag sitter han, värre till och med, ljuger om att han är singel och blablabla. När jag konfronterade honom sist började han säga att han bara skriver sånt där för att "testa hur jag reagerar", samma gällde one night stand-sajterna och dejtingsajterna (ja, sånt med...) och tydligen så har jag inte visat att han gjort fel nog. Alltså bryr jag mig tydligen inte. Detta är dock den dummaste bortförklaringen jag har hört, då detta är varför vi gjort slut i de flesta fallen. Är inte det att visa när han gör fel? Okej, jag gick tillbaka igen, förlät, det kanske är där det sitter?
------------
SÅ.... Nu har ni fått en bild av vår relation, sådär allmänt, så ni har något att utgå från. Nu tillbaka till det riktiga problemet; porren.
Jag har en otrolig sexdrift, och går med på ALLT. Jag älskar leksaker i sängen, ex. en vibrerande buttplug som töjer ordentligt, samtidigt som jag blir totalt jävla sönderkörd etcetcetc...ni fattar vad jag menar. Detta kanske låter avtändande för vissa, men min pojkvän och jag har liksom den stilen på sex. Vi har utvecklats och upptäckt allting tillsammans, så jag vet att det är så han vill ha det. Kan tillägga att jag är en jävel på att suga kuk också, hade jag vart min pojkvän hade jag knullat mig själv alla dagar i veckan... Så varför vill han inte det? Vårt sexliv ebbades ut i samband med att han började söka sig till andra. När vi knullar är det riktigt wild and crazy, sprutorgasmer hela tiden och vi verkligen skriker hur mycket vi älskar varandra, men "när" är högst en gång i veckan. Vanligast att det är varannan. Jag kan i princip twerka i hans ansikte, och han puttar bara bort en. Försöker med allt! sätter mig bredbent och leker med mig själv, stönar högt, ropar på honom... Han vänder sig knappt åt mitt håll. Jag springer runt naken, i sexiga underkläder, i knästrumpor... Men nej. Jag ber honom verkligen knulla mig, ibland frågar jag om han vill, eller så frågar jag om han vill "sen". Hans svar är alltid "nej" eller "vene" (alltså vet ej på norrländska). Det är faktiskt sårande, för jag vet att det inte är för att han helt enkelt är en människa utan vidare sexdrift, utan jag vet att det är för att han inte attraheras av mig längre. Ett exempel till detta var igår då jag lekte med mig själv och försökte få honom att titta. Det enda han säger då är "jag vill inte knulla, är inge sugen alls". Så jag ger upp, och bestämmer träff med en kompis för att ta en cigarett istället. Hinner gå ut genom dörren och gå en bit, kanske tog 4 minuter, så vänder jag igen för jag glömde tändaren, vad möts jag av...? Han sitter med porr på hög volym och kuken i handen. "Jag är inge sugen alls". Jag kan erkänna att jag i vanliga fall inte kommer på honom så, utan faktiskt kollar hans historik (kalla mig dum som gör det, jag bryr mig inte, jag vill bara se ifall det blir bättre någon gång, annars måste han fan få hjälp). Han kollar på porr så fort jag inte är i rummet, dvs; diskar, duschar, badar, tvättar, handlar, tränar... Men han vill aldrig ligga. Han vill inte ens ta på mig. Jag har seriöst inte fått kul på 13 dagar, jag blir alltså nobbad hela tiden, pga porr!!! Jag är så frustrerad och har så otroligt dålig självkänsla just nu att jag vill pissa på någon.
Snälla, ge mig svar! Vad gör jag för fel?! Jag vill bara ha sex, hur svårt ska det vara att ligga med sin - till och med snygga- flickvän? Har porren förstört honom helt?