• HlinneaA

Längtar efter barn

Hej,

Jag längtar så otroligt mycket efter barn då min sambos alla 4 syskon har små barn! Bara vi kvar nu!

Det sägs ju att man inte ska tänka på det men hur lätt är det med hela familjen full i barn och jobbar dessutom på förskola/dagis! Att ha barn runt sig hela tiden är jobbigt då man själv längtar!

Min sambo och jag har försökt i 6månader nu men ingen lycka än!

Varenda gång den där förbannade mensen kommer blir man lika ledsen varje gång! Deppar i flera dagar!

Vad ska jag göra för att det ska kännas lite lättare??

• Svar på tråden Längtar efter barn
  • HlinneaA

Försökt att tänka bort det men går inte! Vill hålla koll på ägglossningen för vill verkligen inte missa en chans! Men jag ska försöka!
    Tack:)

Tråkigt att höra, lycka till med tillverkningen! :)

• HlinneaA

Använder ÄL stickor och har "mens kalender" i mobilen som visar när man är fertil :)
    Okej jag ska försöka Tack! ????????????

• HlinneaA

Använder stickorna eftersom dom var billiga, CL digital är väl ganska dyra och engpngs grejer va? Hur funkar dom?

Nej jag vet att man inte kan lita på fin fult ut men har dom för att hålla koll på regel bunden mens och så oxå:)

Finns det något mer hjälp medel? Just nu tar jag Kvinna tabletter med vitaminer och folsyra. Försöker att komma ihåg dom men huvudet är inte alltid med! :/

• HlinneaA

Det va ju inte så dyrt, får göra åt dom jag har sen får jag pröva CL digital då:)

Förstår att du blir besviken :/ lycka till nästa månad!

• HlinneaA

Haft den efterlängtade ÄL nu. Så nu är det bara att vänta och hoppas att mensen inte kommer och ett + på Stickan :)

• HlinneaA

Nej va segt:/
    Hoppas ni får till en liten stund någon gång på dagen när dom inte är där då!

Tack! :)

• HlinneaA

Tack :) Vi försökte i nästa ett år fast ca 6 månader seriöst försökte! Vi använde bisolvon tabletter som extra hjälp :)
    Det kommer jag lovar!!

Svar på tråden Längtar efter barn