Inlägg från: haannah |Visa alla inlägg
  • haannah

Ni med ”psykiskt tunga” jobb, orkar ni?

Jag känner precis likadant, är gravid i vecka 24 nu och har ett psykiskt jobbigt arbete. Min arbetsplats är ett kontor så det är, som för dig, inte ett fysiskt tungt arbete. Men det är fruktansvärt tungt psykiskt och jag får många ångestattacker och mår så dåligt pga all stress osv som jag känner för att jag inte kan hantera arbetet på samma sätt längre. Usch! Vet inte vad man ska göra, jag ringde hälsocentralen och har fått tid hos läkare nästa vecka, så vi får se vad som händer då helt enkelt.

• haannah
    Lilalove skrev 2015-10-06 20:59:27 följande:

Jag har också ett psykiskt tungt kontorsarbete inom en myndighet och kroppsligt går det ganska bra men det tär otroligt i alla kontakter med "allmänheten" och allt tålamod, respekt och finkänslighet som går åt till att möta människor som har kontakt med oss. Jag är helt tom i skallen vid stängning.

Jag håller med, jag arbetar också inom en myndighet, kan hända att det är samma. Och det är inte kul någonstans just nu.. Usch! Ska till läkare på torsdag iallafall, så hoppas på att komma till "rätt" läkare som har lite förståelse! :)
Svar på tråden Ni med ”psykiskt tunga” jobb, orkar ni?