Letar efter Vilda säger nej... Någon?!
Jag vill verkligen beställa boken Vilda säger nej men den verkar vara slutsåld överallt. Är det kanske någon här som har den hemma men som känner att den gjort sitt och som vill sälja den till mig?
Jag vill verkligen beställa boken Vilda säger nej men den verkar vara slutsåld överallt. Är det kanske någon här som har den hemma men som känner att den gjort sitt och som vill sälja den till mig?
Även så vill jag gärna höra av någon som har haft den hemma och faktiskt löst den för sitt/sina barn.. Hur ställer ni er till en sådan bok?
Ingen?
Jag har läst "Vilda" själv men valde att inte läsa den för barnen. Kände inte riktigt att jag föll för den. Vet inte om det finns bättre böcker i just det ämnet men jag tycker inte du behöver leta ihjäl dig efter "Vilda". Den gav inte mig något iallafall. Tror den delades ut gratis till förskolor så om du känner någon som jobbar på en förskola eller så, kan du säkert få låna ett ex.
Om någon har andra synpunkter att komma med när det gäller detta ämne, böcker eller andra metoder välkomna med det.. Jag har isf något år att förbereda mig!