Inlägg från: knaappeen |Visa alla inlägg
  • knaappeen

Första barnet BF juni 2016

Rayanz skrev 2015-10-14 14:51:53 följande:

hur gick det? Hoppas allt är bra! ??

Det gick så bra som det kan göra såhär tidigt (5+6) Allt såg bra ut o hon såg ingen spår av någon blödning. Veckorna stämde m min egen uträkning o hon kaaaaanske kaanske såg ett hjärta slå. Men fick ny tid 22okt för o försöka se hjärtat igen. 22 okt är även deb dagen då vi skulle börjat vår fertilitetsutredning, så.kanske vi får se vår bebis hjärta slå istället!!! Ödet?
    MA första grav med första barnet i v 12(nov) Nya tag nu minbebis.com/blogg/knappen/
  • knaappeen
    Missdalvik skrev 2015-10-17 16:00:54 följande:

Här har vi fått en akuttid hos gyn om en timme, misstänkt Utomkveds.. :(

Håller tummarna ordentligt för er!!!!<3
    MA första grav med första barnet i v 12(nov) Nya tag nu minbebis.com/blogg/knappen/
  • knaappeen
    Ramiz skrev 2015-10-26 16:48:55 följande:

En till el e det den samma?

Det här är en grupp för den här tråden. Första barnet i juni
  • knaappeen
    Marinis skrev 2015-11-09 22:01:41 följande:

Heej alla ???? vad kul att jag hittade den här tråden! Är helt ny hära på familjeliv! Är 24 år och väntar också mitt första barn ???????? är i vecka 8 nu!

Massvis med blandade känslor mestadels lyckorus men också lite depp till o från, säkert hormornerna som spökar! Men mår sjukt illa HELA tiden ???? verkligen jätte jobbigt, nån som har något bra tips? Har prövat citron, citronvatten, salta chips ja de funkar inte så bra.. Coca cola hjälper lite där emot men usch vill inte dricka det hela tiden!

Grattis och välkommen!

När jag mått illa har jag smuttat på dextrosoltabletter som funkat bra för mig.

Kanske värt att testa.

• knaappeen
    jni skrev 2016-01-07 18:43:02 följande:

Gravid med bf 19/6, bor i Västerås med min sambo.

Grattis och välkommen! Bor också i västerås
  • knaappeen
    annieh897 skrev 2016-01-10 16:51:59 följande:

Jag har också bf 8 juni men enligt min app är jag bara i v 18+3 (och enligt bms uträkning är jag 18+4). Hur kan det skilja så fast vi har samma bf?

Haha ooj det var jg som tröck för snabbt. 18+4 är jag idag:-P
  • knaappeen
    jni skrev 2016-02-07 19:22:45 följande:

Det går bra, kräks dock fortfarande och har foglossning men annars så :)

Varit på RUL 2 ggr, första gången såg hon inte alla kärl till hjärtat men var där i veckan igen och allt såg jättebra ut. Verkar vara en liten tjej med nytt BF 25/6. 

Hur går det själv?

Usch då. Hoppas det går över snart. Och skönt att allt såg bra ut! Hade gärna fått se min lilla en extra gång:-P Väntar också en liten flicka!

Allt går bra här. Kände henne utanpå första gången för 1 v sen och inifrån i måndags..helt magiskt!
Svar på tråden Första barnet BF juni 2016