Inlägg från: Trisen |Visa alla inlägg
  • Trisen

Första barnet BF juni 2016

Hoppar gärna in här!

BF 21 juni 2016 :D

Det här blir första barnet, och vi är helt överlyckliga både jag och sambon.

• Trisen
    Marinis skrev 2015-11-09 22:01:41 följande:

Heej alla ???? vad kul att jag hittade den här tråden! Är helt ny hära på familjeliv! Är 24 år och väntar också mitt första barn ???????? är i vecka 8 nu!

Massvis med blandade känslor mestadels lyckorus men också lite depp till o från, säkert hormornerna som spökar! Men mår sjukt illa HELA tiden ???? verkligen jätte jobbigt, nån som har något bra tips? Har prövat citron, citronvatten, salta chips ja de funkar inte så bra.. Coca cola hjälper lite där emot men usch vill inte dricka det hela tiden!

Ingefära ska vara bra mot illamående. På MVC sa dom att jag kunde prova det i tablettform, men jag vill inte trycka i mig mer tabletter än nödvändigt.

Så jag har provat att riva i lite färsk ingefära i juice, yoghurt och mat, och det fungerar faktiskt!
  • Trisen

Våran var/är planerad. Jag slutade med P-piller i februari i år, så det tog lite tid.

Men nu är lilla Bullen i magen, V 9 (8+5).

• Trisen

Hej på er!

Jag har gått med i en FB grupp nu istället, blev så mycket smidigare att skriva där :)

Illamåendet är nästan helt borta, men istället har jag börjat kräkas nästan varje dag senaste veckan/2 veckorna..

Var på ultraljud igår, och allt såg ut precis som det skulle :) Blev framflyttad 1 dag, så är nu i 13+1.

• Trisen
    Enny86 skrev 2015-12-16 16:23:00 följande:

Hej.

En liten frågar det någon av er som är med i någon grupp på Facebook?

Jag är, tror dom släpper in folk närmaste dagarna nu, sen stänger dom den helt. Vill du ha namn till någon som kan hjälpa dig gå med? :)
  • Trisen
    Heatcore skrev 2015-12-18 11:39:57 följande:

Känner att jag nu när allt såg bra ut på kub att jag kan lämna fl och gå över till fb istället. 

Jag har skickat meddelande till Knaapeen för några dagar sedan men inte fått svar, så har du tips på någon annan så är det välkommet :)  

Härligt att allt såg bra ut på KUB!

Tyvärr vet jag ingen annan jag heller du kan höra av dig till..
Svar på tråden Första barnet BF juni 2016