Inlägg från: lisafisa22 |Visa alla inlägg
  • lisafisa22

Första barnet BF juni 2016

Hej, Jag skulle också gärna gå med i denna grupp.
    Jag är 23år från Norrköping och är gravid med första barnet som är beräknat till den 1:e Juni (min egen födelsedag)

Det är så spännande att vara gravid. Jag ska nu på min forsta "hälsokontroll" i vecka 7+5 Och det ska bli så kul!

Grattis till er alla! <3

• lisafisa22

Jag är så sjutk glad (trotts illamåendet och humörsvängningarna) För i morgon går jag in i vecka 12 och har alltså bara en vecka kvar innan den största missfallsrisken är borta! :) Klarar jag denna vecka så kommer det kännas så skönt!! :)
    Har dessutom mitt första UL om 1 vecka och ser sjukt mkt fram emot detta :D Vill ju gärna se det lilla pyret nu :) Vore kul om dom också daterar till 1:a Juni som min app gör. Då får jag verkligen världens bästa födelsedagspresent! :)

Måste också säga att jag är glad att det är så många som plussat och väntar barn i Juni. Verkligen kul och grattis till er alla! <3

• lisafisa22
    Liinaa91 skrev 2015-11-11 14:18:29 följande:
    Hoppas allt går bra. De är kul att få barn på sin födelsedag ? min dotter kom på mannens födelsedag. 1 minut till hade det passerat annars.. överlycklig var han.
    Haha ja det förstår jag att han var! Finns det liksom en bättre födelsedagspresent? Tror inte det :) Men vilket tur han hade att det inte gick 1 minut till ;)
  • lisafisa22
    Liinaa91 skrev 2015-11-12 15:30:23 följande:
    Ja jätte roligt. Jag hade inte koll på kl eftersom jag haft värkar i dagar tills de va dags på riktigt. Jag började krysta ca 23:40. Då tappade min man hoppet och sa senare att det kändes längre än 20 minuter och tittade inte mer på klockan. När hon sa född 23: 59 kollade han på klockan helt chockad haha. Roligt faktiskt
    Hahah vilken rolig story :D Skönt att det gick bra den gången då :) Och ganska fort! ;) Men måste varit jobbigt att ha verkar i flera dagar?
  • lisafisa22
    Ajvar skrev 2015-11-19 08:45:20 följande:

Huva, idag ska jag på tidigt UL (v 9 om jag har rätt) och är.så.nervös. Drömde att dom hittade ett extra bröst istället för ett foster(?) inatt. Tog oss ett bra tag till att komma dit vi är idag (PCOS) och eftersom min kropp lever sitt egna lilla liv har jag förstås tänkt tanken att det kanske är helt tomt där inne. Jag hoppas så innerligt att jag får se någonting idag som får mig på bättre tankar.

Det kommer du göra när du får se din bebis på riktigt :D (Man glömmer alla nervösa jobbiga tankar direkt) Allt runt om blir som rosa moln på en gång ;) Hoppas det går bra för dig! :)
Svar på tråden Första barnet BF juni 2016