Inlägg från: knaappeen |Visa alla inlägg
  • knaappeen

Första barnet BF juni 2016

Hej hoppas få hoppa in här hos er

Var med i Bf Juni 2015 gruppen men fick konstaterat MA i slutet Nov i v 13. (Dog v 6)

Så nu tänkte väl kroppen att det är dags för ännu ett september-plus och Junibebis! 1år o 4 dagar efter mitt första plus så fick jag svaaagt streck på testlagrets i morse. Testade efter jobbet med Clearblue PLUS som visde ett rätt så tydligt plus

Mitt(25 år)o sambons(26 år)första barn .

BIM-2 16.30

BIM-2 07.00

MA första grav med första barnet i v 12(nov) Nya tag nu minbebis.com/blogg/knappen/
  • knaappeen

Lite nyfiken och tänkte det kunde vara kul om alla svarar på lite frågor.

När plussade ni?

Kände ni nå symptom innan?

Vad har ni för symptom nu?

Vilken vecka är ni i nu?

Vilket barn i ordningen?

Vart bor ni?(Län eller stad)

Jag kan börja.

Plussade BIM-2

Fick superömma bröst ÄL+3 som höll i sig hela vägen och molvärk BIM-3.

Känner samma symptom som innan plus sjukt trött vid 18-1p på kvällen.

Är i v3+6 med första barnet

Bor i Västerås

MA första grav med första barnet i v 12(nov) Nya tag nu minbebis.com/blogg/knappen/
  • knaappeen

Vi ska ta reda på kön, just för att kunna planera allt .

Hälsosamtalet hos BM kmr jag skippa då vi var på ett förra året i okt. Ska ringa när det är dags för inskrivning och det tidiga VUL.

• knaappeen
    littlemissE skrev 2015-10-01 14:31:11 följande:

Har någon annan fortsatt att kolla med gravtest om hcg hormonet har ökat? Jag har gjort det och tycker det e konstigt att mitt sträck aldrig blir lika starkt som kontrollstrecket. Jag borde ha gått över bim vid det här laget :( blir hel nojig.

Jag testade idag igen, är på BIM ,mina symptom är som bortblåsta o strecket blir inte starkare.

Så jag förstår dig, är supernojjig nu!
  • knaappeen

Vi berättade för min mamma hans föräldrar igår 1 år o 3 dagar sedan vi berättade förra gången. Det var riktigt skönt att ha deras stöd vid vårt MA Då visste även några vänner o släkten. Denna gång väntar vi ett tag med de andra. Min kollega o vän vet dock, behöver hennes hjälp som täckmantel för saker då jag jobbar i restaurang o kan bli svårt o dölja en grav här haha

• knaappeen

Glädjen av plusset försvann nu..

Fick rosa flytning på pappret nyss... Har egentligen BIM idag.. Usch känns inge bra längre orkar inte gå igenom detta igen...

• knaappeen
    Missdalvik skrev 2015-10-03 15:42:41 följande:

Är det någon som har börjat fundera på sin förlossning? Jag är nästan helt 100% på att jag ska kräva ett planerat kejsarsnitt. Har två diskbråck i ländryggen och gick in i väggen för lite mindre än ett år sedan, så får panikångest då och då. Det skrämmer mig något fruktansvärt att inte ha kontroll på läget inne på förlossningen, vilket förmodligen har med min diagnos att göra.

Jag är rätt så 100 på att jag vill ha en vaginal förlossning. Med så lite smärtlindring som möjligt, inte helt utan men m kamske enbart lustgas.. Haha vi får se när det närmar sig
  • knaappeen

Åhhh kanske dags att slappna av o se de där rosa flytningarna som något vanligt o ofarligt bara!!! Fick starkt postivt idag , mkt mkt starkare än i förrgår o igår o det borde nog gå åt andra hållet om något var fel

• knaappeen

Oj kom ingen bild med tidigare :

Åhhh kanske dags att slappna av o se de där rosa flytningarna som något vanligt o ofarligt bara!!! Fick starkt postivt idag , mkt mkt starkare än i förrgår o igår o det borde nog gå åt andra hållet om något var fel

• knaappeen

Ja en BF lista hade varit kul . med lite extra info i exempelvis

BF Ålder, vilket barn i ordningen,vart man bor.

Typ Bf 9/6 -25 år 1a barnet, Västerås

Eller vad tycker ni?

Svar på tråden Första barnet BF juni 2016