Inlägg från: yeiyei1987 |Visa alla inlägg
  • yeiyei1987

Men son tycker att sin dagis kompis är snygg

Hej!

Idag vid frukost bordet ställde jag en "pinsam" (för barn :)) fråga till min son. Jag frågade om han tyckte någon på dagis var snygg??! Hans svar kom snabbt utan tvekan och det var "jag tycker Milo är snygg" . Jag blev chockad.. nu har jag ingenting emot homosexuella och jag skulle vara där och älska min son lika mycket oavsett vilken sexuell läggning han har. Men ska jag utgå ifrån att han gillar pojkar från och med nu eller är det sant att barn vid 5 års åldern inte gör skillnad på pojkar och tjejer?

Mvh

Jag

• Svar på tråden Men son tycker att sin dagis kompis är snygg
  • yeiyei1987

Det var som en busfråga för vi höll på atprata och eftersom hans kusin på 10 år sov hos oss och pratade om en kille hon tyckte var snygg så frågade jag som en busig fråga o vem tycker du är snygg på dagis då? ? Ingenting och övertänkta på.. ingenting o attackera mig för.

• yeiyei1987

Min fråga kanske var för hastig och ställa.. men det är klart att man tänker på det som en moderlig nyfikenhet. Att ni inte kan ta den frågan lätt och svara som civiliserade människor som inte mobbar nån för sin fråga så är det bara ni som har problemet inte jag. Då undrar man hur ni lär era barn kring att döma eller inte döma. För klart som fan dömer ni mig

• yeiyei1987

Okej! Ne jag tänkte inte att han hade sexuella tankar om nån haha bara tänkte att han kanske gillar pojkar.. jag erkänner att jag övertänkte på d en stund efteråt men annars ville jag bara se hur andra såg på d just för att låta bli att övertänka så mycket på d. Men tack för svar

Svar på tråden Men son tycker att sin dagis kompis är snygg