Inlägg från: Groddens |Visa alla inlägg
  • Groddens

Fler i Bromma/Västerort som närmar sig BF?

Hej på er!

Skulle va kul att få kontakt med fler i Västerort som snart har BF eller precis fött. Jag är en tjej på 27år som har BF om 7dagar (28sep) och bor i blackeberg med min hund. Maken valde att lämna mig i V.27 så står nu på egna ben även om vi båda ska hjälpas åt.

Väntar som en tok på att busen snart ska titta ut! :) Hur känner ni er nu?

Skriv gärna, skulle va kul med ett nätverk av mammor som kan promenera och umgås!

• Svar på tråden Fler i Bromma/Västerort som närmar sig BF?
  • Groddens
    sosofofia skrev 2015-09-24 13:57:38 följande:

Hej!
    Svarar här fast jag har ganska långt kvar till BF, är beräknad till 4 januari. Bor i Bromma och känner inga andra gravida eller mammor i närheten. Jag är 25 år och väntar första barnet.

Hur går det för dig? Har bebisen bestämt sig för att titta ut än?:)

Hej!
    Kul att du skrev :) Hur mår du?

Än har inte bebisen kollat ut men tryckt på under dagen så ska bli spännande att se när det blir!
  • Groddens
    Fruskotte skrev 2015-09-24 20:53:21 följande:

Hej, jag är 28 år väntar andra barnet och har planerat snitt 29/9 :) bor i Sundbyberg. Har du haft några känningar än? :)

Hej! Du bor vi nära och grattis för idag har du fått ditt hjärta i famnen va? Allt gått bra?? Magen har sjunkit ganska mycket å varit öm i några dagar så hoppas på att den snart vill titta ut :)
  • Groddens
    sosofofia skrev 2015-09-24 22:13:04 följande:

Jag mår bra! känner mig nästan som vanligt om det inte vore för magen som växer och alla sparkar där inifrån ;) Hur mår du själv och hur har du mått under graviditeten?

Härligt att du mår så bra!! Följer magen kurvan? Har du en bra BM på MVC? Jag har fått må riktigt bra i graviditeten men mått fruktansvärt sedan min make valde att lämna mig i v27.. Längtar som en tok efter att bebisen ska titta ut! Har sedan några dagar känt att de spänner å att jag börjar bli öm så hoppas de är på G :)
  • Groddens
    Hjärtefröjd skrev 2015-10-01 00:53:53 följande:

Jag bor i Vällingby och vi väntar vårt andra barn i november.

Va kul! :) när i November har du BF? Hur är det med dig? Jag har gått över 3dagar nu!
  • Groddens
    Hjärtefröjd skrev 2015-10-01 14:57:19 följande:

Har BF 20 november och mår bra, ungefär som vanligt, bara lite svårt att vända mig i sängen på natten.

Jag gick över tiden 10 dagar förra gången och blev igångsatt, så jag räknar nästan med något liknande den här gången. 

Hoppas din lilla vill titta ut snart. Var har du planerat att föda?

Va härligt att du får må så bra! :) haha ja man är ju inte riktigt så smidig..

Har din fixerat sig?

BB-Stockholm har jag valt, du då?
Svar på tråden Fler i Bromma/Västerort som närmar sig BF?