Tjejnamn
Hade varit kul att få lite smakråd! Vi väntar en tjej som med största sannolikhet får bruna ögon:) Vi funderar på: Tilde, Ellie, Linnea, Julia, Filippa, Freja.... Vilka gillar ni? Andra tips? Stort tack på förhand! :)
Hade varit kul att få lite smakråd! Vi väntar en tjej som med största sannolikhet får bruna ögon:) Vi funderar på: Tilde, Ellie, Linnea, Julia, Filippa, Freja.... Vilka gillar ni? Andra tips? Stort tack på förhand! :)
Tack, så bra med tips!! Tilde gillar sambon skarpt! Vad tycks om det? :) fler förslag tas också tacksamt emot!
Tilde är fint!
Förslag:
Alice
Alicia
Amanda
Alexandra
Bianca
Betty
Bella
Dalia
Diana
Dina
Doris
Daniella
Ella
Emilia
Emma
Evelina
Engla
Felicia
Flora
Frida
Gabriella
Gloria
Hanna
Hedda
Hilda
Ida
Indra
Isabella
Isabelle
Johanna
Joline
Kelly
Kristina
Leia
Lilly
Linda
Lina
Linnea
Lydia
Märta
Maja
Majken
Moa
Molly
Nadia
Novelia
Ofelia
Olivia
Ottilia
Patricia
Paulina
Petra
Ronja
Rebecka
Rosa
Stella
Sofie
Sofia
Thelise
Tova
Tuva
Tove
Tyra
Tindra
Tella
Uma
Ulrika
Vera
Vilma
Ylva
Zara
Astrid?
Tilde är ett väldigt fint namn och kommer nog passa mycket bra till en brunögd tös.
Fler förslag : Noomi, Naomi, Felicia, Emilia, Matilda, Alva, Hilma, Simona, Denise, Olivia, Stella, Leona, Adele, Alina, Adelia, Nelia, Joline, Paulina, Laura, Lara, Ottilia, Kira, Ofelia.
3 fina namn. Om jag fick välja skulle jag välja.
1. Alva
2. Tilde
3. Ellie
Tilde ett bra namn som inte är för sött. Passar i söka åldrar. Inga smeknamn då det inte är för långt.
Tack alla! Toppen med alla förslag och hsr ni mer bara shoot :) Alva blev tyvärr nedröstat, även Linnea & Julia, typiskt! Så nu är väl Tilde i topp igen och gillar även Silje som föreslogs! Filippa är heller inte fel. :)
Tack för raka smakråd och tips! Ja Tilde har ju blivit rätt vanligt. Å andra sidan har jag ett ovanligt namn och önskade att har hade ett vanligare..
Tilde - fint
Ellie - låter som ett smeknamn. Men Elise kanske?
Linnea - fint, men uttjatat
Julia - fint, men för vanligt
Inget e på slutet, betoning som Louise och Sofie.
Håller med på och suger på namn. Här skall du få två fina:
Ava
Vida
Dessa kan jag tyvärr inte själv ta då de är upptagna.
Mina på listan är:
Ester
Liv
Judith
Edith
Juni
Signe