Gravid efter IVF hösten 15
Har du fler tips på sidor med ett mer ekologiskt tänk?
Vad gäller barnkläder så har ju många av de större klädbutikerna tagit in mer ekologiskt :)
Har du fler tips på sidor med ett mer ekologiskt tänk?
Ni som gått i andra Trimestern eller är däromkring, hur har ni det med symptom. Nästäppa har jag haft sen V6 är i 15+0 imorgon. Det kan jag leva med. Det som har kommit de senaste veckan är att mina armar somnar under natten så jag vaknar av ren smärta när de vaknar till liv. har läst mig till att det kan vara typ karpaltunnelsyndrom men som kommer från armbågen. Oerhört smärtsamt och jobbigt. Får ta upp med bm vid nästa besök
Nej inte ett dugg kul, vaknar runt tre av att armen är borta och måste skaka liv i den, sen börjar smärtan så fort den vaknar. Kan göra ont i upp till 30 min! Usch och fy.. Jag ska till bm den 21/12 så det är inte så långt kvar
Hur mycket har ni ökat i vikt sedan ni blev gravida?
Vill önska er en god jul!!
Längtar lite extra till juldagarna nu, då vi kommer betätta för våra familjer på lite olika överrraskningssätt.
Dock blivit vrålförskyld nu, suck!
Hej tjejer,
Jag har förra veckan klarat mig förbi mensdagen och fått fina plus. Fick först 1-2 veckor på CB och sen 2-3 veckor. Nu undrar jag om någon av er har testat med dessa tester och när ni isf slog över till 3+ veckor på testet? Jag har haft ganska svåra komplikationer med överstimmulering. Har haft jätte ont i ryggen och magen från dagen vårat 2 dagars sattes in. Igår hade jag jätte ont i ryggen men inte magen och sen på kvällen försvann allt vad heter ont eller symtom .absolut ingenting med andra ord :/ någon som vart med om detta?
tack för era svar, Eftersom det är jul nu och vi har haft så mycket komplikationer ville vi se om omslag kom till 3+ på CB för att veta att HCG ökar.ville finna ett lugn efter alla missfall och skit som hänt. Den här gången legat på sjukhus, haft jätte ont.Men idag hade jag knappt ont. Tror dock de e för tidigt enligt läkare e vi 5+0 idag. GOD JUL UNDERBARA NI
Ni får gärna hålla alla tummar och tår ni har för mig och min man som ska på RUL i morgon!
Vi har redan sett en till synes frisk bebis på KUB-test i vecka 12+ men nu vill vi se en frisk och kry bebis imorgon också i vecka 18+3
V. 20 nu och nu händer det grejer! Kan definitivt känna sparkar nu! Så mysigt! T.om. så det syns lite på utsidan. Mår väldigt bra! Imorgon är det RUL!
Var på RUL idag. Fick se två friska bebisar som sprattlade, hade alla fingrar och tår osv. Det är två flickor! Sötchock! Jag har ju redan en son så det är drömmen att få två flickor! Kan nästan inte tro att det är sant... Jag ska bli trebarnsmamma!
Först å främst Jasmina GRATTIS! gud va roligt!
Jag va på akuten idag efter ett samtal med IVF kliniken. Dom ville att ja skulle åka in ifall de kunde va utomhavande. Det verkar de inte vara. dock sa läkaren att han inte kunde se någon blödning och att slemhinnan såg fint ut, livmodertappen va stängd och han hittade en säck med gulsäck på 8mm han sa att den va något liten och så här tidigt dvs enligt honom 5+5 idag att hitta en liten plutt. han letade febrilt men kunde inte hitta. Hade dock kvar en del vätska i buken OCH dessutom hittade han en säck till som låg långt ner uttryckte han sig, han sa alltså de ser ut som om kroppen vill att den ska bort men den andra ligger fint där den borde. Han kunde varken säga bu eller Bä.Men jag känner mig faktiskt lugn att de inte va något allvarligt fel på mig iaf.Ni andra IVF:are när såg ni hjärtat? vänligen säg gärna vecka plus dagar, alla verkar räkna olika. :)