• CarMa

Gravid efter IVF hösten 15

Hoppsan2016 skrev 2015-10-08 12:39:20 följande:
    Vi hade efter 2 dagar. Hur många ägg fick ni ut? Nått till frysen?
    14 ägg, 7 befruktade, 1 till frysen.
  • CarMa

Är i v 5 och mår sämst på kvällarna, sura uppstötningar och igår kväll hade jag så himla ont i magen, tror dock att det var ngn reaktion på maten vi åt på kvällen.
    Haft mycket känningar i äggstockarna, eftersom detta är min första graviditet handlar mycket om att lära känna kroppen och dess signaler.

• CarMa
    Hoppsan2016 skrev 2015-10-11 17:06:48 följande:
    Jag har oxå lite ont och konstig känsla i mina äggstockar och är i vecka 5 (4+4 idag). Kanske hör till v 5?
    Har dina känningar blivit bättre?
    Har samma symtom som dig, ikväll har jag haft så ont så har fått ligga med värmekudde på magen.
  • CarMa
    TwinkyIVF skrev 2015-10-11 18:17:58 följande:
    För mig gör det rätt ont när det väl kommer. Inte bara lite smått. Men just det att det släpper efter ett tag.. åh ja det är bara hålla tummarna på att det är normalt och att våra VUL ser bra ut sen!
    Har du lika ont fortfarande?
  • CarMa
    TwinkyIVF skrev 2015-10-13 07:57:35 följande:
    Nej det har lugnat sig lite med äggstockarna, men ibland så behövs vetekudde faktiskt fortfarande!

Hur har du det?
    Hade fruktansvärt ont igår kväll, kommer mest på kvällar och nätter, idag har det lugnat ner sig.
  • CarMa

Om man testar positivt efter IVF erbjuder kliniken ultraljud i v9 i vår kommun.

• CarMa
    frucgsvensson skrev 2015-10-14 18:53:24 följande:
    Jag mår bra bortsett från att jag är förkyld. Annars har jag inga som helst symptom typ. Känns märkligt! Och oroligt förstås.
    Symtomen kommer nog tids nog..
  • CarMa
    frucgsvensson skrev 2015-10-14 22:31:53 följande:

Ja, man verkar då aldrig vara näjd. Jag önskar bara att man kunde få lagom med symptom, är ju ändå i vecka 7, sä nått borde man ju känna! Men, det är ändå inget att göra om det skulle vara något fel. Olyckligt dock om man varit ovetandes om att något varit fel..

Försök att tänk positiva tankar :)
Svar på tråden Gravid efter IVF hösten 15