• Lulak1

Gravid efter IVF hösten 15

Hej

Hoppas det är ok att vara här :) . 
    Jag är gravid i vecka 9 (8+1) efter våra första IVF . Vi har varit på VUL i måndag och allt ser ut bra. Vi såg hjärta blinkande, imorgon ska vi på inskrivning på mvc och sen hoppas allt ska gå bra hela vägen.  

Lycka till till alla !

• Lulak1

ettplustill Jag har varit exakt i 7+6 och vi såg hjärtan. 
    Håller tummarna att allt ska går bra !

Missmissis stort grattis det är enormt lättnad att man ska se att allt ser ut bra .

Idag ska vi på inskrivning :)))) 

• Lulak1

Vi var väldigt nervös innan vår första VUL, sen kom beskedet att allt är ok, tills några dagar sen när jag fick blödning. Allt ser bra ut förfarande men jag kan inte bli lugnt och oro är permanent just nu. 

Är i v 9+2 idag.

• Lulak1

Tack No ka Oi det är jobbigt, men hoppas att vi har tur. 
    De sam samma sak till oss att risken med missfall minskar med varje dag, men man bli oroligt. Just nu önskar jag att vi 30 v fram.

Ettplustill  stort Grattis !! Hoppas allt ska bli bra !

• Lulak1

Grattis Frutopia !!! Det har ingen betydelse en dag fram eller tillbaka.
    VI ska göra KUB, vi är inte ung och jag vill veta för att kunna förbereda mig om det behövs.

• Lulak1

Har inte skrivit på länge här, men hoppas alla mår bra.
    Vi har varit på KUB testet och allt såg bra ut så nu kan man börja slappna av lite och njuta. 

• Lulak1
    PippiL­8  stort grattis !

Jag hade blödning runt vecka 9 och vilade några dagar och tog extra progesteron.
    Som ni skrev tidigare man är glad för varje dag. Nu väntar jag vecka 16 :))) .
    Idag är 13+1 .                                                                                                                             
Svar på tråden Gravid efter IVF hösten 15