• ÖnskaTroHoppas

Gravid efter IVF hösten 15

Jag är i samma fas! Är i vecka 8 nu och har UL nästa vecka. Tog sig på 4:e IVF-försöket, men vågar inte riktigt tro på ett syskon förrän jag ser ett hjärta slå nästa vecka

Vårt första barn kom också via IVF.

Hoppas allt går bra på era UL!

• ÖnskaTroHoppas

Lättnad - so far, so good! UL idag (v 8+2) och allt såg bra ut, hjärtat slog så fint! Tänk om det blir ett syskon till slut...

Lycka till till övriga som snart ska på UL! Trevlig helg!

• ÖnskaTroHoppas

Jag kan trösta dig med att jag blödde mellan v 6-16 i förra graviditeten (ibland störtfloder, ibland mindre bara) och ut kom ett friskt barn i slutändan ändå

Sälma Riit skrev 2015-10-11 17:34:09 följande:

Med första barnet fick jag undra i nio månader, haha. Inte strålade jag. Vet att jag kan komma och må illa tiden ut, men det blev iaf bättre framåt v 16-17. Känner precis som du att varför klaga nu när det äntligen gick.

Har börjat blöda också. Fan. Blödde rätt mycket runt plusset och trodde därför att det var kört, men man kan ju blöda osv. På vul hade jag bruna och rosa flytningar, men hon kunde inte se att det var någon blödning. Nu lite mer färsk blod, men förmodligen ingen fara. Men det hade ju onekligen känts bättre utan blod.

• ÖnskaTroHoppas

Ja, 10/5. Har varit dålig på att skriva här på ett tag - men brukar vara inne och läsa ibland. Tror jag fick teckenblödning ikväll, så får se om det är på gång snart...?

Jasmin Karlsson skrev 2016-05-01 18:50:17 följande:

Jag har BF 21/5! Nån mer i maj?

Önskar dig all lycka till! Vårt första kom för tidigt och fick neovård. Allt gick bra i slutändan och personalen som jobbar med prematurer är helt underbara...
    Hoppsan2016 skrev 2016-05-01 14:17:58 följande:

På sin tur iaf efter v35+0

• ÖnskaTroHoppas
    Hoppsan2016 skrev 2016-05-02 01:19:34 följande:

Och jag vann med att få första bebisen i tråden!!!! Havanna föddes 1/5 kl 18.55 med kejsarsnitt. Vägde 2350 gram och andas själv utan problem!!! Vi är överlyckliga nu

Stort grattis! Så kul att höra att allt gick bra och att hon andas helt själv!
Svar på tråden Gravid efter IVF hösten 15