• Pärlan87

BIM om 5 dagar - symptom?

Jag beräknar att få min mens om fem dagar och symptomen jag har är molande värk i "tjejmagen", ömma bröst, väldigt trött/mer utslagen, känner mig känslig och ledsen, jag fryser hela tiden fast jag har inte feber, har dock högre temp än vanligt för jag brukar ligga runt 36,5 men nu ligger jag på 37,4 och idag har jag känt mig illamående.

Är det någon som känner igen sig?? Hur tidigt kan man testa sig??

Vi har försökt i mer än ett år och vi längtar så innerligt efter ett plus.

• Svar på tråden BIM om 5 dagar - symptom?
  • Pärlan87

Det var 10 dagar sedan jag hade äl, har ganska kort cykel på 25 dagar.

Men idag är mina symptom inte alls lika starka som dom varit i veckan. Är rädd att jag inbillar mig, ena stunden är jag tvärsäker att jag är gravid men sen blir jag osäker, det kan ju lika gärna vara vanliga menskänningar. Jag sitter ju så här varje månad och googlar som en galning efter symptom som stämmer in på mig.

Jag och min man väntar på att bli kallade till Sahlgrenska för IVF och min gynekolog så att det inte är så långa väntetider längre. Ringde Sahlgrenska idag för att kolla vart vi ligger i processen och fick då veta att dom har en väntetid på 6-7 månader för att bli kallad till första besöket.. 6-7 månader??? Helt galet. Hon sa vi skulle vända oss till Carlenderska eller till Nordic IVF center och få det betalt via landstinget. Är det någon som har erfarenhet av dom? Vilket ställe är bäst? Eller ska man ta den som har kortast väntetid?

Svar på tråden BIM om 5 dagar - symptom?