Inlägg från: Anonym (Linda) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Linda)

MA i vecka 13

Nu har det gått 8 månader sedan jag fick MA i vecka 13, fostret hade dött i vecka 9. Vi har försökt aktivt i 4-5 månader men fortfarande inget nytt plus. Första gången blev jag gravid på tredje försöket. Jag vill så gärna bli gravid igen! Någon mer som försöker bli gravid efter MA?

• Svar på tråden MA i vecka 13
  • Anonym (Linda)
    Anonym (Ja) skrev 2015-09-14 21:42:47 följande:

Samma här. MA i vecka 13 för snart 9månader sedan.

Beklagar ditt missfall. Det hade vart lite lättare om man hade blivit gravid direkt efteråt.
  • Anonym (Linda)
    Anonym (Lova) skrev 2015-09-14 21:56:51 följande:

Hej! Beklagar ditt MA. Jag har haft två. Ett i vecka 12 (fostret dött sedan v. 7-8) och ett i vecka 10 (fostret dött v. 10) Blev gravid igen tre månader efter skrapning och fick en liten tjej för ett år sedan.

Tack snälla du! Grattis till din tjej Vad skönt att det gick på tredje försöket. Beklagar dina missfall. Jag har bim på fredag men det känns inte som det tog sig den här gången heller tyvärr.
  • Anonym (Linda)
    Emelie0408 skrev 2015-09-20 11:37:58 följande:

Vi fick MA 5 augusti och kroppen verkar inte fattat det än, får fortfarande plus från missfallet.. fick dock mens för två dagar sen så det borde ju kommit igång, vet inte vad felet är och blir så trött på väntan.

Lycka till

Jag beklagar. När jag var på akuten så sa läkaren att det kunde ta upp till två månader innan kroppen återställer sig och att hcg försvinner helt.
Svar på tråden MA i vecka 13