Brumma skrev 2015-09-12 23:57:43 följande:
Såklart :)
FL hjälpte mig med min oro under tredje graviditeten (som då gick bra).
Även om min familj stöttade mig massor så är det stor skillnad att faktiskt prata o bolla med människor som vet hur man känner. Som förstår nojjorna som kan uppstå. Som tex när jag fick en mindre blödning och jag åkte o satte mig i väntrummet på MVC och vägrade gå hem innan jag fått en tid för ultraljud. Och det var min ANDRA fullgångna graviditet :D
Nu ska jag sova.
Kram
Haha! Ja men såklart att man gör det, de skulle jag också göra!
Jag kommer också att kräva ett tidigt ultraljud denna gång. Kan inte gå till vecka tretton utan att se ett hjärta igen. Kommer att vara nervös redan som det är så att jag hoppas att de inte ska vara några problem.
Målet är att jag ska pricka in ägglossningen nu med en gång efter missfallet som hände förra veckan. Har varit på efterkoll, allt är ute och läkaren sa att det bara är att försöka igen så fort jag slutat blöda vilket jag gjort nu. Så jag har ägglossningstester redo att börja testa med från och med i morgon. Jag hoppas att vi kan få ett plus lika snabbt som förra gången då det tog sig på första försöket. :) Då hade vi dessutom bara oskyddat sex en gång runt ägglossningen, hoppas att vi är superfertila och att det inte bara var tur. :P
Hur snabbt blev du gravid igen efter dina ma?
Kram!