Selen mot tpo-ak?
Nån som har fått ner tpo-ak med hjälp av Selen? Och blivit gravid tack vare det?
Nån som har fått ner tpo-ak med hjälp av Selen? Och blivit gravid tack vare det?
Men då.. håller tummarna för att det är något!
Ja, det började lite smått igår men det har inte satt igång ordentligt ännu så vi får se. Så trist, vaknade och var rätt illamående och med ömma bröst men sen så kom det lite rosa/rött senare under dagen som har varit väldigt sparsamt sen dess.
Absolut, det gör jag. Men kommer väl ta nya prover först om en månad ungefär så det dröjer lite. =)
Nu då? =)
kram på dig
Aj då! Men vad bra att det gick fort med tiden! Håller alla tummar för att detta går vägen nu! =) Ska du ta sprutan själv eller gör du det hos mottagningen? Känner du någon skillnad i kroppen efter tabletterna?
Jag har inte lagt märke till något särskilt, det har varit så mycket annat under den här tiden tyvärr. Men jag fortsätter äta selenet och ska snart se till att ta nya prover. =)
Kroppen är konstig den här månaden iaf, verkar som att äl redan är på g... Är på dag 9 idag. Har några äl-tester kvar från förra månaden men vi skulle ju pausa försöken nu ett tag så jag vet inte om jag ska använda de öht. Vi vill ju få syskon men det är lite för mycket uppförsbacke just nu vilket är orsaken till att vi tänker oss att inte vara så aktiva i försöken. Klurigt..
Kram
Lycka till idag! =) Hur känns det i kroppen? Inga biverkningar av tabletterna?
Vi har försökt sen maj 2014, har gått till min gyn som jag fick hjälp av med dottern men han är inte så pigg på att hjälpa till känns det som. Har iofs fått ovitrelle en gång och pergotime en gång under tiden men utan lycka. Skulle få pergo fler gånger men sommaren kom i vägen med semestrar och stängt på mottagningen.
Tog äl-testerna (och beställde t o m fler som kommer idag på posten.. ) och jag fick utslag redan igår på cd 13. Har inte haft så tidigt utslag öht på 1,5 år.. Får se hur vi gör nu.. Kan inte bestämma mig riktigt.
kram