Inlägg från: Frustreradtjej |Visa alla inlägg
  • Frustreradtjej

Mimi Nails

Är så fruktansvärt frustrerad på mimi nails som ligger i port73 i haninge. Första gången jag bokade tid hos dom så fick jag sitta och vänta 20 min efter bokad tid tills jag ifrågasatte hur länge jag skulle behöva vänta. Dom svarar irriterat tillbaka att killen som jag bokat tid hos kommer snart. När jag har suttit och väntat en halv timme så kommer den killen in i salongen, hänger av sig jackan och sätter sig hos en annan tjej. Hans kollega säger något på sitt språk och kollar på mig. Då kommer han och sätter sig vid mitt bord som jag har suttit och väntat vid en halv timme för länge. Han ber inte om ursäkt utan sätter bara igång med naglarna. Det är första gången jag hör naglar så när han frågar mig om längden är bra så svarar jag ja. Men när han klippt till alla naglar så ser jag att dom faktiskt ser lite för långa ut. Jag säger förlåt men kan du göra dom lite kortare. Han drar en djup suck och säger något på sitt språk till sin kollega. Trots detta dåliga bemötandet så tänker jag ge detta ställe en andra chans och hoppas att någon av de andra ska vara trevligare. Jag ringer efter 4 veckor 18.20 på kvällen och säger att jag vill boka tid för en påfyllning. Killen som svarar frågar om jag vill komma kl 19.00 samma kväll. Ja låter förvånad och chockad och upprepar "kl 19.00 ikväll?" Han svarar ja. Jag kollar på min sambo som är trött och precis har kommit hem från jobbet och frågar om han kan skjutsa mig och tackar ja till tiden. Slänger på mig jacka och skor och vi sätter oss i bilen och åker. Jag är framme och sätter mig i salongen någon minut i sju och sitter och väntar tillsammans med en annan tjej. 8 minuter över sju när han är klar med tjejen som han precis har avslutat så frågar han om vi har bokat tid. Vi säger båda ja och vi båda säger att vi bokat tid kl 19.00. Killen pekar på mig och att jag ska komma fram till honom och sedan pekar han på kalendern och frågar om jag kan komma tillbaka imorgon. Förstår ni min frustration. Jag går tillbaka till bilen och får åka hem igen och tänker att det var droppen. Aldrig mer går jag tillbaka dit.

Svar på tråden Mimi Nails