• Andersson.linda82

IVF oktober 2015

totoo skrev 2015-09-10 14:57:56 följande:

Åh, vad roligt! Jag har inte börjat med någonting än, men har preliminärt ÄP v42.
    Denna otroligt tråkiga väntan. Just nu längtar jag efter min mens! Det har inte hänt tidigare.
    Jag vill göra något konkret för att komma närmre en bebis! Så tom att börja med sprutorna känns lockande. 
    Vad tråkigt att det inte funkade sist. Men tyvärr så är det väl mer vanligt att det inte blir något på första försöket. 
    Hade du det långa protokollet sist också? 

Samma här, väntar på mensen så jag kan få börja med sprutorna ;) mensen ska komma runt 27/9 så det känns som en hel evighet dit!!
  • Andersson.linda82
    totoo skrev 2015-09-16 08:10:57 följande:
    Spännande! :) Då ligger vi näst intill på samma vecka :) Min mens ska komma den 1-2/10.

Hur länge har ni hållt på? Är det er första gång? 
    För oss blir det första försöket.
    Det är vårt första ivf!
    Spännande och skrämmande på samma gång. Hoppas verkligen det tar sig första försöket, det är ju inte billigt =O tråkiga pengar om det inte blir ngt, väl investerade pengar om det blir ;)
  • Andersson.linda82
    totoo skrev 2015-09-25 08:10:48 följande:

Välkomna alla nya! :) Vad roligt att vi är ett gäng. 

Jag börjar bli lite otålig nu.. Vill börja NU :) Var och beställde medicinerna på apoteket igår i alla fall.

Ja, söndag ska min mens komma... Sprutorna ligger redo hemma så den får mer är gärna dyka upp ngn dag tidigare :)
  • Andersson.linda82
    totoo skrev 2015-09-28 14:06:33 följande:
    Åh så spännande! Har du fått börja nu? 
    Nej :(
    Mensen är sen så jag väntar fortfarande!
Svar på tråden IVF oktober 2015