Zamira skrev 2015-09-10 15:18:39 följande:
Håller med, väntan är otroligt tråkig! Dock kan jag säga att jag blev chockad när jag kollade kalendern igår och insåg att det redan var spraydags, för helt plötsligt sprang tiden på fort fram tills denna dagen haha.
Ja det är ju det, kan dock säga att trots att det blev missfall till slut av det, så är jag glad över att vi fick positivt på test, för då betyder det ju åtminstone att vi KAN bli gravida, så jag är positiv till nästa omgång
Ja det hade jag, funkade väldigt bra för mig, inga vidare biverkningar, sprutorna funkade även de jättebra, hade gonal-f ,och ovitrelle på sista dagen, gick mycket bättre än jag hade trott med allt, så jag är lugn inför oktober!
Vet inte varför jag fick långa, vänner som gått på CSK har fått korta, men jag är glad över långa!
Vet du varför du fick korta?
Ja, jag kommer garanterat känna lika dant när det väl närmar sig :)
Det förstår jag. Jag kände samma sak när vi fick svar från utredningen. Ovissheten är sjukt jobbig.
Jag ska också ta Gonal-f och Ovitrelle, och är egentligen inte heller särskilt orolig över biverkningarna. Det är under så kort tid, så oavsett om det är jobbigt eller inte, så försvinner det fort.
Jag hade risk att bli överstimulerad och få för många äggblåsor, men jag vet inte om det var därför som jag fick det korta protokollet. Men jag tror att det hade med det att göra.