• Drottningen70

Måste jag gå på förhandlingen?

Så istället för att dyka upp på förhandling gällande nåt så viktigt som dina barn, så tänkte du skicka lite bilder istället.. Hahaha... Ja gör det du.

Av nån anledning misstänker jag att modern har all anledning att vara orolig för dina egenskaper som förälder... Av nån anledning....

• Drottningen70
    Anonym (ommanbäddarfårmanligga) skrev 2015-09-06 19:23:06 följande:

Du raljerar bara. Men vad trodde jag om forumet.

Så.. skutta nu iväg och spy i någon annan tråd.

Jag raljerar inte. Din kommunikationsförmåga verkar kraftigt nedsatt (skicka bilder till förhandling istället för att gå dit)

Kan ju föreställa mig hur denna bristande kommunikationsförmåga översätts till vardagen. Du ger antagligen fan i att meddela den andre föräldern om viktiga saker gällande barnet, så som tider eller om nåt inträffat som den andre föräldern bör veta. Du svarar kanske inte när hon ringer eller smsat gällande saker rörande barnet. Du använder säkert barnet som ditt språkrör till mamman istället för att själv kontakta henne etc. Allt detta med massa missförstånd och merjobb som i slutändan drabbar barnet...
  • Drottningen70
    Anonym (ommanbäddarfårmanligga) skrev 2015-09-06 19:43:23 följande:

Tack mammaåten.

Har läst på lite mer nu. Det som ligger i kommunikationsbristen är mammans ständiga hånande och utsättande av mig som jag tröttnat på. Men jag får väl gå dit, försvara mig och kasta lite skit tillbaka, för det är ju det det handlar om.

till Drottningen70. Jag tar inte längre mamman samtal, det är rätt, annat än om jag tror det är viktigt, men det gör inte mig till en olämplig vårdnadshavare.

Jo
  • Drottningen70

Jag tycker helt klart att du ska strunta i förhandlingen och istället skicka in lite foton ....

• Drottningen70
    Anonym (ommanbäddarfårmanligga) skrev 2015-09-06 22:37:08 följande:

Alla viktiga sms hanterar jag. Alltid. Är samtalet viktigt är det bara att grunda med ett sms först. Enkelt.

Frågor om barnvaktande ignoreras. Jag tar mitt ansvar, hon tar sitt gällande sånt. Det är inte längre varandras ansvar.

Snälla snälla berätta det i rätten.. Att du anser att du helt kan avsäga dig föräldrarskapet under den tiden som barnet är hos mamman.
Svar på tråden Måste jag gå på förhandlingen?