evelina92 skrev 2015-11-25 09:10:36 följande:
Ja! :) Så himla spännande.
Ja, det gör ju det men jag tycker tiden och veckorna har gått helt sjukt fort! Fick veta i vecka 5 att vi väntar bebis och nu är det snart vecka 19 liksom, pang sa det bara!
Har det börjat synas något på dig? Är det första? :)
Vad skönt att få höra hjärtljud, man går ju nästan och tror att det inte finns något där inne. Jag känner mig inte gravid alls, har inga symptom (förutom att magen hårdnat och en bula syns när jag ligger på rygg) aldrig mått illa eller någonting :)
Ja det är sant, tiden har gått sjukt snabbt hittills!
Jag har alltid haft rätt stor och fläskig mage, men jag tycker ändå att den står ut mera nu än innan, men det är det nog bara jag som tycker hittills :) den börjar även bli mer spänd och rund och lite mindre fläskig haha :P och min vinterjacka blir tajtare och tajtare över magen :P ja det är första :) tog 20 månader innan jag plussade för första gången, och nu känns det så overkligt och det kom så plötsligt trots många månaders försök, så man hänger inte riktigt med i svängarna haha :) är det första för er också?
Känner mig inte alls gravid trots att det molar och rycker i magen genom hela dagarna :) jag äter fortfarande piller mot illamående men har inte kräkt på en hel vecka, woho :D hoppas att det får vara så här nu, jag kan leva med morgonillamåendet men jag hatar att spy :)
Nästa vecka ska vi flytta till hus, min mamma och hennes sambo ska hjälpa oss, så vi funderar på att berätta för dem i helgen. Mest så de inte tycker jag är lat som kanske inte hjälper till så extremt mycket med det tunga :P får se om vi vågar efter att vi fått höra hjärtat eller om vi fortsätter att leva i förnekelse haha!