HepaticaNobilis skrev 2016-04-10 06:37:36 följande:
Vad skönt att han bättrat sig lamiette. Jag vet inte hur jag skulle klara mig utan min stöttande sambo! Och det gör ju inget om bebisen vill komma ut från 36+0 ungefär..
Vi skulle fått åka hem (tidigare hemgång) nu i helgen men Elias blev sjuk istället:( Nu ligger han med syrgas, orkar inte amma och får inhalationer med adrenalin var tredje timme. Sjukt jobbiga dagar med liten bebis som gick från att vara mycket vaken och amma kanonbra till en som bara sover och som får såna puls- och andningsdippar att han blir grå och lelös.. Tur att vi är kvar på sjukhuset!
Jag har nog inte gråtit så mycket i hela mitt liv som under de närmsta dagarna. Både för oro för Elias och för att saknaden efter storebror hemma blir så överväldigande. Som sagt, utan min sambo vet jag inte hur jag skulle hålla ihop..!
Åh, fy vad jobbigt! Men tur att ni är på sjukhuset där de kan övervaka och hjälpa honom. Jag håller verkligen tummarna för att det vänder och att han piggnar till och blir stark snart igen. Jag kan tänka mig att oron och saknaden är fruktansvärd
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-frown.gif)
. Samtidigt kan ni ju inte göra så mycket annat än att hålla tummarna nu! Skönt att du och sambon stöttar varann. Kram till er!