gr0 skrev 2016-05-02 09:11:41 följande:
Tack för att du delade med dig av dina erfarenheter! Var precis på ultraljud och bebin ligger tvärs över hela magen med huvet under vänster revben typ. De kommer försöka vända i nästa vecka (tidigast?) då jag gått 37 veckor. Envis liten bebis! Men som du säger är det nog behagligare för mej att den ligger som den gör, känner inget tryck neråt eller ens extrem kissnödighet. Men den bökar runt en massa då och då och det känns rätt knäppt nu när den är så pass stor.
Haha jo här bökas de också och a ha r ett sånt enormt tryck neråt. Sen igår känner jag mig också extremt bajsnödig hela tiden. Hade aldrig de med tjejen i säte! Hoppas ni lyckas vända! De är ca 50 % chans att dom lyckas och då kan dom ändå vända tillbaka. Men då din ligger lite tvärs kanske chansen att de lyckas är större. Sen så kan man ha en livmoder som är formad så barnen vill va i säte och de är isåfall den anledningen som du kan få ett igen om du skaffar fler, jag fick som sagt inte de. Sen då de gör vändningsförsök så kommer du får bricanyl som ger hjärtklappning och jag tyckte de gjorde väldigt ont. Tänkte bara säga de så du vet lite vad som väntar
men min lilltjej hade ju kilat fast sig så går din lätt att vända kanske de inte är lika obehagligt