Randig skrev 2016-04-10 11:10:54 följande:
Är så himla irriterad på min sambo just nu-_-
Han är uppe halva nätterna och spelar eller meckar med bilen, sen har han mage att klaga på att han är trött dagen efter och är sur och grinig. Ingen bra kombo då jag själv är rätt sur och grinig, jag sover ju inte hela nätter trots att jag lägger mig
vid 10-11 på kvällen, jag går upp och kissar varannan timme.Har blivit så sjukt trött de senaste 2-3 veckorna och orkar inte alls lika mycket.
Har pratat med honom flera gånger om detta men han bara skyller ifrån sig typ att "som om inte du är trött då eller??", ööhhh? ja, för jag är fucking höggravid i vecka 38 ditt kötthövve, inte för att jag sitter upp till kl 3 på nätterna när man ska upp kl 7!
dessutom har jag kommit på han med att han tjuvrökt (cigg menar jag då), han slutade i början av graviditeten men nu är han med andra ord på G att börja igen, blir så jääävla trött.
Ursäkta att jag klagar, vill bara skriva av mig:(
Inte alls konstigt att du är förbannad, hade nog vem som helst blivit!! Man har tillräckligt med att vara höggravid liksom.. Kan tyvärr inte ge dig nått råd. Utan bara säga att ja lider me dig.. Hoppas verkligen att han fattar snart va han sysslar me..
Stor styrke kram!