Majbebisar 2016
Hoppar in här... precis som Bebii skriver så har vi också plussat helt oplanerat. Blandade känslor även om vi börjar landa i det både maken och jag. BF 12 maj. Skönt att det är fler som man kan bolla med. Vet ju att det kommer att bli bra och kul men det blev en sån chock och vi har ju gett bort alla bebissaker för vi var nöjda med två barn (9 och 3 år). Precis byggt ett hus anpassat efter vår familj. Inser att vi kanske måste bygga om/ bygga till/ flytta på sikt. Köpa ny bil får vi får inte plats i vår lilla som redan nu känns trång. Förutom det så har jag fått diskbråck och mår illa varje dag. Så det är inte jättekul att vara gravid just nu. Har inte bokat tid ännu för inskrivningssamtal. Orkar liksom inte ta tag i det. Massor att göra på jobbet och jag förtränger det hela så långt det går Vill ändå inte göra KUB test. Vill inte veta och oroa mig för något som jag ändå inte kan påverka. Skulle aldrig kunna ta bort den lilla oavsett vad. Han/hon kommer att bli älskad i vår familj. Det är jag säker på.