Majbebisar 2016
Har bara läst här ett tag och inte vågat skriva innan jag sett på UL. Har ett barn sen innan och fick nu veta på kub att vi väntar tvillingar! Är det någon mer som ska ha två?
Har bara läst här ett tag och inte vågat skriva innan jag sett på UL. Har ett barn sen innan och fick nu veta på kub att vi väntar tvillingar! Är det någon mer som ska ha två?
Grattis! Vad kul, jag väntar också tvillingar.
Hej, har BF 11 juni. Men då jag väntar tvillingar kommer jag bli igångsatt i mitten på maj. Är det okej om jag är här då? :)
Har börjat tänka på vad man ska satsa på för kläder till de små? Långärmat, mest kortärmat? Borde man ha någon fleeceoverall?
Någon som har en bra inköpslista för en vårbebis ??
Jag är gravid med tvillingar och 30cm i 25+1, hade 26cm i samma vecka med dottern. Barnmorskan sa att det kan vara lite svårmätt första gången med. Har de gjort två ultraljud borde de inte missat tvillingar. ????
Jag har en fråga till er andra. I tisdags var jag hos bm på vad som kändes som det första riktiga besöket. Första gången vi fick höra fosterljuden, sf måttet togs osv. Var då i v 25+4. Ni som har varit och mätt magen i ungefär den veckan, vad var ert sf mått?
Jag hade ett mått på 28cm och låg därför en bit över den översta linjen... Barnmorskan sa att hon blev lite konfunderad och ifrågasatte om det inte var tvillingar ändå. Jag har gjort Kub och Rul och då har det bara synts en liten krabat :) jag tycker själv att magen är stor och spänd och har ändå bara gått upp 1kg än. Har iofs ett bmi på 30 så finns ju några kilo att ta av.