Inlägg från: BeccaBus |Visa alla inlägg
  • BeccaBus

Majbebisar 2016

HepaticaNobilis skrev 2015-09-09 20:15:10 följande:

Jag hoppar gärna in här! Bf ca 18 maj, så galet spännande!

Jag har en son sedan tidigare som fyllde åtta (!) i måndags. Han blev till med p-piller så graviditeten upptäcktes relativt sent och var mycket omtumlande, 19 år som jag var då.. Känns som en livstid sedan!

Nu har jag träffat MANNEN i mitt liv och vi är så lyckliga så lyckliga att vi väntar barn<3

Vi är 28 och 27, bebisen är planerad och vi har fasta jobb och så vidare så det är en helt ny resa det här!

Den känns bra mycket tryggare än den första även om den resulterade i det bästa jag har ;)

Jag är TRÖTT..! Tänker ringa mvc på fredag redan då jag vill vara inskriven tidigt, jag blev heltidssjukskriven i v 14 men sonen på grund av foglossning som var ett rent helvete och jag känner av fogarna nu också. (Har alltid ont i dem vid mens.)

Hej!
    Jag plussade idag! 2:a försöket

Jag och min man har också ett barn (en dotter) som är 8 år:)
    Vi hade inte tänkt skaffa fler men kom på andra tankar i somras! Det är ett helt annat lugn nu i vår tillvaro nu och en mer planerad graviditet.
    Så spännande!
  • BeccaBus

Hej! Har inte skrivit på länge men har läst i stort sett alla inlägg. Fick ordentliga problem i helgen med illamående och fick inte något att stanna i magen. Blev inlagd igår med dropp och en kur tabletter. Det positiva var att de kollade upp graviditeten direkt så fick se vår knodd på skärmen! Allt såg bra ut. Så skönt! Vecka 12+5 Nu hoppas jag att jag slipper illamåendet framöver..

• BeccaBus

Va hos bm idag. Tydligen ligger bebisen med huvudet nedåt men ruckbar. Det närmar sig!

Svar på tråden Majbebisar 2016