Vad göra med pojkarna? Helg igen
Jag har tvilling pojkar 4 år gamla!. De bråkar mycket,skriker mycket och slåss nästan hela tiden!. På förskolan säger personalen att de är hur gulliga och snälla som helst!!. De slåss verken med varandra eller andra barn!. Utan leker fin och är snälla killar!. Jag vågar knappt gå ut med de bland folk!. De slåss,skriker högt,allting är fel. Jag går ibland till någon lekland med de!,där jagar de varandra,gråter och kommer till mig och skriker .. De ska ha allt som säljas där (tuggummi,kinder ägg osv!
Deras pappa arbetar utomlands just nu!. Och nu är det helg igen!. Vad ska jag göra med de? Jag kan inte stanna inne hela dagen heller för då klättrar de på vägarna!. De har massor med leksaker som de inte leker med!. Ska jag läsa en bok för de då vill de sitta i min famn och det får de men då knuffas de, skriker,ena börjar gråta!. Allting blir fel. De är även så när min man är hemma från Tyskland!. Beter sig likadana. Och som sagt på dagis älskar de mina pojkar!. Och de säger att de leker fint och är lugna!. Jag har slutat träffa mina vänner eller äta middagar ihop med de! Pga tvillingarnas beteende! De kan bråka om att ha samma tallrik,brorsans sked,varför fick han två st gurka och inte jag då gråter och skriker ena av de!.
Jag har väldigt mycket tålamod med de och arbetar bara 5 timmar! Och är inte stressig person!. Dricker inte,röker inte och ger de mycket tid !.Men jag kanske är en dålig mor ändå :(