White Tiger skrev 2015-10-01 18:17:32 följande:
Jag har sen masspsykosmedia har börjat sprida propaganda på allvar slutat läsa skitsnacket dom vill få folk att tro, följer faktiskt övriga i eu och där skiljer sig bilden av vad som händer och vad vi ser i svensk media markant.
Du förstår, händelser jag länkar till från olika delar av eu där dom följer samma spår kommer inte försvinna bara för att du tror du kan tiga ihjäl problemet, det kommer bli värre för varje tusen nya lyxasylanter och muslimer vi släpper in.
Har du ens besvärat dig att kolla vad som händer i tyska asyl hem, Finland, sverige?
Vi ska inte alls svänga in på England eller dra upp Paris kravaller där det int fanns några fransmän inblandade mer än polis som försökte hantera mobben.
Jasså, vad läser du istället? Avpixlat?
Du förstår, jag läser också mycket utländska tidningar, och har en HELT annan bild än det du skriver.
Men du, vi har ju redan gått igenom detta, lyxflyktingar finns inte, det är som påskharen och jultomten, en myt.
White Tiger skrev 2015-10-01 18:20:31 följande:
Masspsykosmedia rapporterar inte, du har fått länkar till vad som händer i övriga länder som inte ljuger för sitt folk.
Det krävs nått riktigt extremt för att masspsykosmedia ska rapportera, som halshuggning av två svenska av en lyxasylant, resten sopas under mattar som muslimsk religiös våld på asylmottagningar.
Till och med vid gruppvåldtäkter blir somalier omskriva till "svenskar".
Nu fantiserar du igen.
Det var en psykiskt sjuk man som begick Ikea dådet. "Lyxflyktingar" finns ju inte, lägg nu det på minnet en gång för alla.