Inlägg från: todo nada |Visa alla inlägg
  • todo nada

Fri invandring eller välfärdssamhälle

Gert skrev 2015-09-05 15:13:06 följande:

Jag kommer inte antagligen inte få en vettig pension hur som helst. De flesta flyktinginvandrare som kommer jobbar inte eller det tar minst 10 år för dem att få ett jobb. Jobb som robotar ska sköta i framtiden, enligt vissa liberala tänkare.

Du får emigrera ist om det är så illa Gert, taxichaufför är ju ett globalt yrke.

• todo nada
    Gert skrev 2015-09-05 15:44:20 följande:

Oroa dig inte för mig. Jag kan gifta mig rik om det går så långt. Jag har ett ganska snyggt yttre som de flesta kvinnor vill ha.

Ja, vi har ju tidigare konstaterat att du har "binda SD brudar med stora tuttar" runt dig.
  • todo nada
    todo nada skrev 2015-09-05 15:48:01 följande:

Ja, vi har ju tidigare konstaterat att du har "binda SD brudar med stora tuttar" runt dig.

Blonda skulle det stå...
  • todo nada
    Gert skrev 2015-09-05 15:50:22 följande:

Det spelar ingen roll om det är SD blondiner med stora pattar eller rika arabiska kvinnor. Jag är till salu.

Men Gert, vilken liten "slampa" du är.. Eller "golddigger" är kanske rätt term?
  • todo nada
    Gert skrev 2015-09-05 15:58:37 följande:

Precis som kvinnor då.

Gud nej, jag ser till att själv säkra mitt inför framtiden.
  • todo nada
    Gert skrev 2015-09-05 16:02:56 följande:

Kan du se in i framtiden?

Nej, inte baktiden heller..
  • todo nada
    doge skrev 2015-09-05 18:00:21 följande:

sv.wikipedia.org/wiki/Etnicitet

Om det är så att det inom en etnisk grupp är vanligare med våld eller våldtäkter, är man nazist om man vill ta reda på det?

Att man tänker i banorna att det skulle vara vanligare med sexualbrott hos en viss etnicitet är förutfattat och rasistiskt.

Faktum är att det är män som står för över 80% av alla sexualbrott som begås i Sverige, vill du göra skillnad så tycker jag att du ska volontera på en kvinnojour eller dylikt istället. Men jag anar att det inte handlar om det fruktansvärda i brotten i sig, utan att du vill försöka påvisa att ickesvenskar skulle vara mer benägna att begå den typen av brott.
  • todo nada
    Gert skrev 2015-09-05 17:52:23 följande:

Som jag skrev så har bland annat USA, Danmark och andra demokratiska länder etnicitet i deras kriminalstatistik. Varför ger begreppet etnicitet dig nazistiska vibbar? Jag har arbetat med många kurder i Sverige som ser sig som just kurder. Är de nazister menar du?

Nej, men det ger lite hitler-vibbar ala mäta kranium på människor och dela in människor i fack.
  • todo nada
    Gert skrev 2015-09-05 19:52:07 följande:

Sossarna mätte kranier på zigenare och andra folkgrupper. Menar du att det ger sossevibbar?

Varför gjorde sossarna det? För vems räkning?
  • todo nada
    Gert skrev 2015-09-05 20:08:50 följande:

Ingen aning varför de gjorde det. Det kanske flaggan kan svara på. Det var antagligen naiva sossars verklighetsuppfattning att zigenare och andra folkgrupper hade andra kranier än svenskars.

Du vet att de gjorde det, men har inte brytt dig om att ta reda på orsaken till varför..?

Var det för att sossar är onda människor? Eller kanske för att det fans krav på detta från herr Adolf som hade oss nästintill omringade?
  • todo nada
    Gert skrev 2015-09-05 20:40:34 följande:

Wow! Menar du att Hitler styrde Socialdemokraterna precis som Sovjets ledare styrde VPKs ledare? De här är sensationella uppgifter som skulle få varenda oberoende journalist att skita i brallan.

Jag frågar ju dig som kom med informationen Gert.

För du slutade väl inte läsa efter att du kommit fram till ATT sossarna styrde när detta pågick, utan att gå till botten med VARFÖR...? Börjar undra om inte du själv sket i brallan av lycka när du läste denna info, eftersom du inte verkar läst klart..?
Svar på tråden Fri invandring eller välfärdssamhälle