Inlägg från: Anders 386 |Visa alla inlägg
  • Anders 386

otrogen?

Jag hade faktiskt lämnat henne direkt. Jag skulle kunna förlåta en engångsgrej, men din fru har faktiskt ett förhållande med en annan man. Jag skulle aldrig kunna få tillbaka förtroendet för henne, det är tyvärr helkört.
    Ovanligt enkelt val faktiskt. Hur kan du överhuvudtaget se någon annan lösning?

• Anders 386
    Anonym (Mtail) skrev 2015-09-04 08:51:17 följande:

Skulle jag aldrig kunna tillåta. Enda sättet för mig att gå vidare utan att göra slut är att konfrontera och få henne att säga upp kontakten med honom helt, ett enda SMS o de är slut. Sen kan du få henne att göra något för dig som får henne att visa att hon verkligen älskar dig. Nått hon inte gör för dig i sängen kanske? :p

Att pressa någon till något sexuellt som hen inte är bekväm med är ett riktigt bottennapp. Sånt gör man bara inte mot en kvinna!  Det lär knappast förbättra kärleken i förhållandet.

Jag skulle förövrigt göra slut direkt, jag skulle aldrig kunna lita på den kvinnan någonsin.
  • Anders 386
    Om dom inte legat med varandra är det kanske ett helt annat läge. Det kanske bara är en "sexlek" dom håller på med och det finns ingen avsikt att gå vidare. Då kanske du bara har en väldigt kåt fru?
    Då kanske du inte ska reagera så drastiskt - men konfrontera henne bara men utan hot om skilsmässa??

(Kåta fruar ska man vara rädd om.)Cool
Svar på tråden otrogen?