Anonym (olustig) skrev 2015-09-04 09:45:17 följande:
vad jag vet har dom inte legat med varandra. vi har inga, försöker dock ...
märkte också att under de 2-3 dagar som dom pratade mest sex också är de dagar vi haft absolut mest sex. uppenbarligen kåt av att prata honom och inte på mig.
men ja, jag kommer att göra slut. nu är det dock så att jag har provanställning i 2.5 månad till innan jag får tillsvidareanställning och jag måste kunna visa upp att jag har inkomst i 6 månader framåt för att få ta en lägenhet i orten jag jobbar.
så om jag gör slut nu har jag 2 månader innan jag ens kan ta en lägenhet, plus tid att hitta en bra, plus tid innan ja kan flytta in. så iaf 4månader innan jag kan flytta ut. skulle aldrig orka bo ihop med henne i flera månader efter vi gjort slut,
hur har ni andra som skilt er gjort?
Vi bodde väl i hopp ca 4 månader innan han flyttade... Det var jobbigt... Man hörde telefonen ringa tex på natten... Han drog när han ville osv... Jag sov hos mamma när det blev för jobbigt.. Samtidigt skulle man funka som förälder med... Men det gick, jag hade bestämt mig och jag satte mitt liv på paus ett tag... Men vilken lättnader det blev när han äntligen kunde flytta och jag kunde gå vidare :)
Du får stå ut några månader, ert hem är er frizon... Det hon gör på utsidan är hennes liv och tvärt om... Men det är väl lika bra att ansöka om skilsmässa nu, tar väl sex månader innan den går igenom?! OM du har bestämt dig! Lycka till och du livet går vidare :)